نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 23 مرداد 1396
ساعت 12:39

ویژگی جالب بازی Far Cry 5

4.14 از 5

ویژگی جالب بازی Far Cry 5 در استفاده از ابزار تعمیر بعنوان سلاح

بازی Far Cry 5 واقعاً مؤثر و گیرا به نظر می‌رسد. با توجه به دیده ها و شنیده هایمان از این بازی به نظر می‌آید که سازندگان آن در تلاش هستند تا تجربه ای بزرگ، موفق و متمایز ارائه دهند که البته با طراحی سنتی و متداول بازی های قبلی Far Cry تفاوت داشته باشد. به نظر می‌رسد که یوبیسافت در تلاش است تا یک گیم پلی مورد دلخواه گیمرها، پویا و پیشامدی برای این بازی طراحی کند مانند گیم پلی بازی هایی چون Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و The Legend of Zelda: Breath of the Wild که بسیار معروف هستند.

ویژگی کوچک جدیدی که امروز در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم ویژگی خیلی بزرگی نیست اما همین ویژگی نشان دهنده هدف بازی Far Cry 5 در جهت دستیابی به زیباسازی «ماجراجوئی دلخواه و ساخته شده توسط گیمر» می‌باشد. منبع خبری PC Gamer اخیراً یک سری جزئیات جذاب در مورد این بازی را ارائه کرده است. یکی از این ویژگی ها که بسیار مورد توجه قرار گرفته این است که در این بازی می‌توان از ابزار تعمیر بعنوان سلاح استفاده کرد.

ابزار تعمیر در بازی اساساً تابش های نورانی آبی رنگ سحرآمیز هستند که با استفاده از آنها می‌توان تجهیزات و خودروهای موجود در بازی را تعمیر و اصلاح کرد. برای استفاده از آنها کافی است فقط تابش نورانی را هرگاه که خواستید لمس کنید تا کار انجام شود. هم اکنون به نظر می‌رسد که از این تابش نورانی می‌توانید برای آتش زدن واحدهای دشمن استفاده کنید که منجر به درماندگی آنها شده و پس از مدت زمان کوتاهی سرانجام همه آنها می‌میرند.

قطعاً این ویژگی بسیار خوب و جذاب است و نشان می‌دهد که حقیقتاً بازی  Far Cry 5 یک تجربه پیشامدی بسیار عالی خواهد بود. بازی Far Cry 5 عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی شوتر اول شخص می‌باشد که در تاریخ 27 فوریه 2018 (8 اسفند 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 14/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.