نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 26 مرداد 1396
ساعت 12:49

اطلاعات جدید بازی Conan Exiles

0 از 5

بازی Conan Exiles برای Xbox One نیز عرضه شد

دیروز مورخ 16 آگست 2017 (25 مرداد 1396) بازی Conan Exiles برای Xbox One عرضه شد. این بازی چند ماه قبل برای Windows از طریق Early Access شبکه استیم ارائه شده بود. نسخه Xbox One آن هم اکنون از طریق برنامه Game Preview در دسترس می‌باشد که علاقه مندان می‌توانند آن را از طریق این آدرس دانلود کنند. این نسخه درواقع نسخه ناتمام بازی است مانند Ark: Survival Evolved و بنابراین ممکن است با مشکلات تکنیکی یا اشتباهاتی مواجه شوید. قیمت آن 35 دلار است و قبل از خرید می‌توانید این بازی را به صورت رایگان امتحان کنید.

همزمان با عرضه نسخه Xbox One ، بسته الحاقی جدیدی به نام The Frozen Throne نیز برای این بازی ارائه شده است. این بسته الحاقی هم اکنون برای PC و Xbox One به صورت رایگان موجود است. طبق اظهارات استودیوی Funcom این بسته الحاقی حدود 70 درصد وسعت دنیای بازی را گسترش می‌دهد. با وجود اینکه این بازی در صحرا و بیابان طراحی شده است اما بسته The Frozen Throne گیمرها را به مکانی سردتر می‌برد.

استودیوی Funcom در گزارشی اظهار داشته است که نسخه Xbox One این بازی کاملاً یکسان و همانند نسخه PC آن می‌باشد. نسخه کنسولی آن شامل آپدیت ها و بازسازی های صورت گرفته در نسخه PC می‌باشد.

استودیوی Funcom در این باره گفته است:

«عرضه نسخه Xbox One بازی Conan Exiles و همچنین بسته الحاقی The Frozen North یک مرحله بسیار مهم بود. طی 5 ماه گذشته عرضه این بازی برای PC از طریق Early Access تمام توجه ما بر روی رفع اشکالات، بهبود سیستم های مرکزی و گسترش محتوا و ویژگی های بازی متمرکز بوده است. در این لحظه نسخه Early Access بازی بسیار بهتر و عالی تر از همیشه است و بسیار هیجان زده هستیم که این بازی را برای Xbox One نیز ارائه کرده ایم.»

قرار است ورژن کامل بازی Conan Exiles در اوایل سال 2018 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شود. این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی فضای باز آمیخته با عناصر تلاش برای بقا طراحی شده است.

م.حافظ | اخبار | 17/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.