نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 29 مرداد 1396
ساعت 18:37

نورمن ریداس از هیدئو کوجیما و Death Stranding تمجید می‌کند

5 از 5

نورمن ریداس هیدئو کوجیما و بازی Death Stranding را ستایش می‌کند

در این چند وقت اخیر نورمن ریداس بسیار پرمشغله و درگیر بوده است. او در کنار ایفای نقش در سریال شبکه AMC یعنی The Walking Dead، مشغول ساخت سری Ride with Norman Reedus است. علاوه بر تمامی موارد، او همچین شدیدا مشغول کار بر روی عنوان جدید خالق متال‌گیر یعنی Death Stranding است.

اخیرا وب‌سایت CNET یک مصاحبه طولانی با نورمن ریداس ترتیب داده است. ریداس در این مصاحبه تجربیات خودش را در ساخت سریال‌های تلویزیونی به اشتراک گذاشته است و در بخشی دیگر از مصاحبه، او درباره نبوع کوجیما و بازی Death Stranding بحث می‌کند. با اینکه اکثر افرادی که بر روی Death Stranding کار می‌کنند هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره داستان بازی ندارد(در گذشته مدس میکلسن درباره این موضوع صحبت‌هایی کرده بود، با این حال او اعلام کرد که از کار بر روی این پروژه لذت می‌برد)، اما این موضوع باعث نشد تا نورمن ریداس از امتحان چیزهای جدید فوق‌العاده امتناع بورزد.

این واقعا شگفت‌انگیزه! کوجیما یک نابغه است. او به مناسبت رویداد Comic-Con به شهر سن‌دیگو آمد و یکسری چیز روی iPad ریخته بود که می‌خواست به من نشان بدهد. ما به یک رستوران کوچک رفتیم و هر دو به iPad و چیزهایی که او ساخته بود نگاهی انداختیم. آن زمان من واقعا مفنجر شده بودم. در آن لحظه من اینطور به نظر می‌رسیدم: «هر کاری میخواهی انجام بده. من اصلا نمیدونم درباره چی داری صحبت می‌کنی» این غیر واقعی بود. مردم هرکاری که اون بخواهد، برایش انجام می‌دهند چرا که می‌دانند او یک آدم آرمان‌گرا و رویایی است.

ریداس در ادامه اعلام کرد که همچنان مراحل تولید ادامه دارد و کار آن‌ها هنوز به اتمام نرسیده است. مدتی پیش هم آقای مدس‌میکلسن اعلام کرد که مراحل موش‌کپچر بازی بصورت فشرده در حال انجام است. او نیز در ادامه رویکرد کوجیما را نسبت به مسائلِ عجیب و در عین حال خشنودکننده را تحسین کرد و گفت:

این بازی شدیدا متفاوت است. صحنه‌ها بسیار کوچک هستند و این عمل یک رویکرد فیزیکی است. دوربین‌های زیادی اطراف شما قرار می‌گیرد و شما باید در یک اتاق پرده سبز قرار بگیرید. ما باید انواع متخلف حالات چهره و حرکت‌ها را در این اتاق انجام دهیم و قسمت بعدی به کوجیما بستگی که دارد که آن‌ها را به چه چیزی تبدیل کند. 

او در ادامه افزود:

کوجیما مرد بسیار الهام‌‌بخشی است، و مغز او در سطح دیگری کار می‌کند. من بیشتر از این نمی‌توانم برای دیدن کار او صبر کنم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.