نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 29 مرداد 1396
ساعت 20:04

عدم عرضه آپدیت جدید برای بخش تک نفره Mass Effect Andromeda

3 از 5

برای بخش تک نفره بازی Mass Effect Andromeda دیگر آپدیتی ارائه نخواهد شد

استودیوی BioWare در وبسایت رسمی Mass Effect اعلام کرده است که دیگر هیچ آپدیتی برای بخش تک نفره بازی Mass Effect Andromeda ارائه نخواهد شد و درواقع بروزرسانی محتوای داستانی و تک نفره این بازی با آپدیت قبلی شماره 1.10 به پایان رسیده است.

طی پیامی که توسط تیم Mass Effect Andromeda تأیید شده است متوجه شدیم که آنها برای کنترل بازخوردهای جامعه، پاسخ به نگرانی ها و ساخت آنچه که طرفداران می‌خواهند، سخت تلاش کرده اند. این تیم از کسانی که این بازی را تجربه کرد اند تشکر کرده و به آنچه که ساخته اند اظهار افتخار کرده است.

این تیم همواره به کار خود بر روی بخش چندنفره بازی Mass Effect Andromeda ادامه خواهد داد و مواردی از قبیل مأموریت های جدید چندنفره، تجهیزات برای کاراکترها و ... برای آن ارائه خواهد شد. استودیوی BioWare اظهار داشته است:

«ما از تمامی میلیون ها نفری که ما را در کهکشان Andromeda همراهی کردند قدردانی و تقدیر می‌کنیم. امیدواریم که باز هم شما را در دنیای Mass Effect ببینیم.»

اخیراً گزارشاتی مبنی بر آینده نامعلوم سری Mass Effect و نقد و بررسی Mass Effect Andromeda منتشر شده است.

بازی Mass Effect: Andromeda عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی می‌باشد که چند ماه قبل برای پلتفرم های Microsoft Windows ،  PlayStation 4 و  Xbox One عرضه شد. این عنوان چهارمین بخش اصلی در سری  Mass Effect است. نقد و بررسی Mass Effect Andromeda

م.حافظ | اخبار | 20/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.