نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 31 مرداد 1396
ساعت 17:16

تریلر معرفی نسخه بازسازی عنوان کلاسیک Fear Effect

0 از 5

عنوان Fear Effect Reinvented در سال آینده عرضه خواهد شد + تریلر

هم اکنون اعلام شده که نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک Fear Effect در راه است. قرار است این نسخه بازسازی شده توسط بخش اشتراکی کمپانی Square Enix منتشر گردد که برای پلتفرم های PS4 ، Nintendo Switch ، Xbox One و PC در سال 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت.

این نسخه بازسازی با عنوان Fear Effect Reinvented معرفی شده و مسئولیت ساخت و توسعه آن بر عهده استودیوی Sushee می‌باشد. استودیوی Sushee همان سازنده بازی دیگری در این سری یعنی بازی Fear Effect Sedna می‌باشد. در بازی Fear Effect Reinvented اتمسفر و زوایای دوربین ثابت مانند بازی اورجینال حفظ شده اما از لحاظ ویژگی های بصری و کنترل ها بهبود و پیشرفت پیدا کرده است. هم اکنون می‌توانید تریلر کوتاهی از آن را در پایان متن مشاهده کنید.

بازی اورجینال Fear Effect رسماً در سال 2000 برای PS1 عرضه شد. این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی و مد تک نفره طراحی شده است. داستان آن در شهر هنگ کنگ ساخته شده و گیمر در نقش یکی از 3 سرباز مزدور یعنی کاراکترهای Hana ، Deke و Glas بازی می‌کند.

انتظار می‌رود که بازی بعدی در این سری یعنی بازی Fear Effect Sedna برای PS4 ، Xbox One و PC در سال 2018 عرضه گردد. زمان طراحی شده در این بازی درواقع 4 سال پس از وقایع بازی اورجینال در نظر گرفته شده است. برخلاف عناوین قبلی در این سری، این بازی دارای ویژگی محیط های ایزومتریک و گیم پلی تاکتیکی real-time می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 22/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.