نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 01 شهریور 1396
ساعت 12:16

تریلر گیمزکام بازی Call of Duty: World War 2

4 از 5

تریلر Gamescom 2017 بازی Call of Duty: World War 2 و نمایش Headquarters

در بازی امسال سری Call of Duty یعنی عنوان Call of Duty: World War 2 که به جنگ جهانی دوم می‌پردازد، مرکز تمامی فعالیت های شما در بخش چند نفره (مولتی پلیر) بعنوان Headquarters تعریف می‌شود؛ درواقع مفهومی است که احتمالاً تجربه کنندگان بازی های چندنفره با آن آشنایی دارند.

تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: World War 2 برای مراسم Gamescom امسال منتشر شده است که به نمایش Headquarters می‌پردازد. این تریلر درواقع جزئیات مربوط به آنچه که گیمرها می‌توانند از Headquarters انتظار داشته باشند را توضیح می‌دهد. Headquarters اساساً یک مرکز گروهی پویا است و به عنوان مبنایی برای تمامی فعالیت های چندنفره شما در بازی در نظر گرفته می‌شود. هم اکنون می‌توانید تریلر ارائه شده را در پایان متن مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: World War 2 در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. استودیوی Sledgehammer Games مسئولیت ساخت و توسعه این بازی را بر عهده دارد و کمپانی Activision ناشر آن می‌باشد. این بازی در ژانر شوتر اول شخص طراحی شده و داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم است.

م.حافظ | اخبار | 23/08/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.