نویسنده: م.حافظ شنبه، 04 شهریور 1396
ساعت 13:52

تریلر و تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی theHunter: Call of the Wild

5 از 5

تریلر و تاریخ عرضه نسخه PlayStation 4 و Xbox One بازی theHunter: Call of the Wild

استودیوی Expansive Worlds و کمپانی Avalanche اعلام کرده اند که نسخه های PlayStation 4 و Xbox One بازی theHunter: Call of the Wild در تاریخ 2 اکتبر 2017 (برابر با 10 مهر 1396) عرضه خواهد شد. کمپانی  Avalanche ناشر بازی های دیگری از قبیل سری معروف Just Cause  نیز بوده است.

بازی theHunter: Call of the Wild از نوع بازی های شبیه سازی شکار و اول شخص می‌باشد. گیمرها در این بازی به جستجو و اکتشاف در فضای باز گسترده آن خواهند پرداخت. انواع متفاوتی از جانوران و موجودات مختلف وجود دارند که گیمر می‌تواند آنها را شکار کند از قبیل آهوی کوهی، گاومیش و ... . اگر دوست ندارید این بازی را به تنهایی تجربه کنید این امکان وجود دارد که  همراه با 8 گیمر دیگر به صورت رقابتی و یا مشارکتی به تجربه بازی بپردازید.

ورژن های کنسولی بازی theHunter: Call of the Wild چند ماه قبل معرفی شد. این ورژن ها شامل نسخه اصلی بازی و هم چنین Tents and Ground Blinds DLC و ATV DLC خواهند بود.

بازی theHunter: Call of the Wild ابتدا در ماه فوریه 2017 (بهمن 1395) برای PC عرضه شد. قیمت نسخه PC آن 29.99 دلار می‌باشد اما قیمت نسخه های کنسولی آن 39.99 دلار اعلام شده است.

به مناسبت اعلام تاریخ عرضه نسخه های PlayStation 4 و Xbox One تریلری نیز منتشر شده که می‌توانید در پایین مشاهده نمایید.

م.حافظ | اخبار | 26/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.