نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 16 شهریور 1396
ساعت 21:21

American McGee روی طرح پیشنهادی Alice 3 کار می‌کند

5 از 5

ممکن است American McGee با یک نسخه جدید از سری بازی‌های Alice به دنیای بازی‌های کامپیوتری باز گردد

مدتی قبل American McGee یک پست جدید در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد که با توجه به آن باید منتظر انتشار نسخه سوم از سری بازی‌های Alice باشیم. در این پست، او اعلام کرد که در حال حاضر روی طرح پیشنهادی بازی که «Alice:Asylum» نام‌گذاری شده، کار می‌کند. او اعلام کرد که این طرح را همراه با آرت‌ورک‌ها، دیزاین کلی بازی و مدل‌های تجاری/مالی برای کمپانی EA فرستاده است. او همچنین از طرفداران مشتاق بازی خواست که با ثبت‌نام در صفحه این بازی، حمایت خود را از این پروژه نشان دهند.

American McGee بیشتر به خاطر طراحی سری بازی‌های Alice شناخته می‌شود. او همچنین روی چندین نسخه از بازی‌های سری Doom و Quake به عنوان طراح محیط و طراح صدا هم کار کرده است. وی اخیرا موفق شد که در کمپین کیک‌استارتر بازی Out of the Woods (یک بازی کارتی) بودجه موردنیاز خود را تامین کند.

نسخه اول از سری بازی‌های Alice در سال 2000 با نام «American McGee’s Alice» روانه بازار گردید. این عنوان توسط Rouge Entertainment و بر اساس رمان‌ نویسنده‌ایی با نام Lewis Carroll ساخته شد. دوربین این بازی از نوع سوم-شخص بود که توسط موتور معروف id Tech 3 (برای اولین بار در Quake III Arena استفاده شد) توسعه یافته بود. مدتی بعد از انتشار، این بازی بر روی دو کنسول PS3 و X360 پورت شد که مجموعا توانست 1.5 میلیون نسخه بفروش برساند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.