نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 16 شهریور 1396
ساعت 18:22

تخفیف‌های این هفته شبکه PSN مشخص شد

0 از 5

تعدادی زیادی از بازی‌های کمپانی Bandai Namco تخفیف خوردند

مدتی قبل کمپانی سونی از تخفیف‌های جدید شبکه PSN برای ریجن آمریکا رونمایی کرد. این هفته تعدادی از عناوین شرکت Bandai Namco تخفیف خوردند که اگر جزء دارندگان PS4/PS4/PS Vita هستید، می‌توانید با قیمت خوبی بازی‌های این ناشر را تهیه کنید.

همانند هفته‌های گذشته، دارندگان PS4 طیف گسترده‌ای از تخفیف‌ها را مقابل خودشان دارند. از قابل‌توجه‌ترین آن‌ها می‌توان به دو بازی Dark Souls II: Scholar of the First Sin و Dark Souls III اشاره کرد که هم‌اکنون بر روی PSN در دسترس هستند. نسخه دوم این بازی 12$ و نسخه سوم (Standard Edition) هم 24$ قیمت خورده‌اند. کاربران PS4 همچین قادر هستند Dark Souls III: Deluxe Edition را با قیمت 42.49$ خریداری کنند. (در کنار این موارد می‌توانید سیزن پس بازی را با قیمت 15$ خریداری کنید)

جدا از این عناوین، طرفداران ژانر نقش‌آفرینی می‌توانند بازی Tales of Berseria را با قیمت 36$ دانلود کنند. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 هم جزء تخفیف‌خورده‎‌های این هفته است؛ ورژن استاندارد بازی 36$ و ورژن Deluxe Edition هم 54$ قیمت خورده است. در قسمت زیر می‌توانید سایز تخفیف‌های قابل‌توجه را مشاهده کنید:

  • Arcade Game Series: 3-in-1 Pack -- $2
  • Digimon World: Next Order -- $36
  • Get Even -- $21
  • God Eater 2: Rage Burst -- $15
  • Little Nightmares -- $14 standard/$24 Complete Edition
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Road to Boruta -- $35
  • Project Cars: Complete Edition -- $16

از تخفیف‌های خوب PS3 هم می‌توان به بازی‌های زیر اشاره کرد:

در کنار تخفیف‌های شرکت Bandai Namco، سری بازی‌های Farming Simulator هم تخفیف خوبی خورده‌اند و در حال حاضر می‌توانید آخرین نسخه منتشر شده این سری را برای PS4 با قیمت 25$ خریداری کنید. این تخفیف‌ها در روز سه شنبه به پایان خواهد رسید.

از اینجا می‌توانید تمامی تخفیف‌های این هفته را مشاهده کنید.

در کنار تمامی موارد، این هفته سونی یک بخش جدید با نام «Day 1 Digital» ایجاد کرده است که شامل بازی‌های جدید و بازی‌های آینده می‌شود و اگر دو بازی از این لیست را خریداری کنید، می‌توانید از کوپن 20 درصدی در خرید این بازی‌ها استفاده کنید. این بخش تا روز 16 آبان در دسترس خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.