نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 22 شهریور 1396
ساعت 16:24

جزئیاتی از گیم‌پلی بازی Animal Farm به بیرون درز کرد

0 از 5

نگاهی بر اطلاعات منتشر شده از گیم‌پلی بازی Animal Farm

بازی Animal Farm که بر اساس کتابی با همین نام (نوشته جورج اوروِل) ساخته شده است، ماه گذشته معرفی شد و حالا مدتی قبل اولین جزئیات از گیم‌پلی این عنوان منتشر شد.

Animal Farm به عنوان یک تجربه «ماجراجویی-مدیریتی» توصیف شده و بازیکنان در نقش یکی از حیوانات مزرعه Manor (قبل از شروع دوره Animalism) قرار می‌گیرند. اصل کلی این عنوان بر اساس نگهداری و مدیریت مزرعه، انتخاب‌های داستانی موجود و دیدن عواقب ناشی از آن‌ها خواهد بود. سازندگان این عنوان ادعا می‌کنند که بازی Animal Farm بطور کامل به تم اصلی کتاب جورج اورول که شامل فساد قدرت، پنهان کردن وقایع (double-speak) و ... است، وفادار مانده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، بازی Animal Farm توسط استودیو Bossa Studios در حال توسعه است. این استودیو توسط آقای (Imre Jele (Surgeon Simulator, I Am Bread تاسیس شده که در کنار او افراد برجسته‌ایی از صنعت بازی در این تولید این پروژه مشارکت می‌کنند. از جمله این افراد می‌توان به (Georg Backer (Fable series در نقش تهیه کننده، (Kate Saxon (Mafia III, The Witcher III: Wild Hunt در نقش کارگردان سینمایی و (Jessica Curry (Everybody’s Gone to the Rapture در نقش آهنگساز اشاره کرد.

Animal Farm تا به این لحظه فقط برای پلتفورم PC تایید شده، هر چند پلتفورم‌های دیگری هم برای این بازی در نظر گرفته شده است. تاریخ انتشار هم هنوز اعلام نشده، با این حال نمی‌توان منتظر انتشار این بازی قبل از نیمه سال آینده باشیم. در آخر اعلام شد که باید در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.