نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 23 شهریور 1396
ساعت 17:03

تریلر لایو اکشن جدید بازی Assassin’s Creed Origins

0 از 5

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Origins و انتشار ویدئوی گیم پلی جدید آن بزودی

یوبیسافت امروز یک تریلر لایو اکشن جدید از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر کرد که می‌توانید در پایان متن آن را مشاهده نمایید. این تریلر تا حدودی وهم آور است و به نمایش چهره های ماسک زده می‌پردازد.

در انتهای این تریلر به این موضوع اشاره شده که بزودی ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی Assassin’s Creed Origins منتشر می‌شود. قطعاً اگر رابطه‌ای میان این تریلر و ویدئوی گیم‌پلی اشاره شده در آن وجود داشته باشد، خیلی جذاب است و یا حتی اینکه ویدئوی گیم‌پلی جدید لوکیشن جدیدی را نمایش دهد.

عنوان Assassin's Creed Origins از نوع بازی‌های اکشن ماجراجوئی آمیخته با حرکات پنهانی و مخفی‌کاری است که در مد تک‌نفره ساخته شده است. در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی این سری، از عناصر نقش‌آفرینی بیشتر بهره گرفته شده است. گیمر از چشم‌انداز سوم‌شخص به تجربه دنیای وسیع و گسترده آن می‌پردازد.

بازی Assassin's Creed Origins در مصر باستان طی دوران Ptolemaic طراحی شده و به بیان تاریخچه افسانه‌ای اتفاقات دنیای واقعی می‌پردازد. گیمر کنترل کاراکتری به نام Bayek را بر عهده دارد؛ او از مردم در مقابل تهدیدات و خطرات دفاع و حمایت می‌کند. این بازی در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 14/09/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.