نویسنده: نریمان عبدی پنج شنبه، 23 شهریور 1396
ساعت 16:53

بخش چندنفره DOOM به صورت جداگانه برای سوئیچ عرضه خواهد شد

0 از 5

بخش مالتی‌پلیر DOOM به صورت جداگانه برای سوئیچ عرضه خواهد شد

نسخه نینتندو سوئیچ عنوان تحسین‌شده DOOM که در مراسم دایرکت این کمپانی معرفی شد، به جز در برخی موارد، مانند نسخه‌های کنسولی و PC این بازی است. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

کمپانی بتسدا امروز اطلاعات تازه و مهمی را از این عنوان منتشر کرد که برای دارندگان این کنسول حائز اهمیت خواهد بود. اول اینکه این نسخه از بازی از بخش چندنفره DOOM پشتیبانی می‌کند، اما به دلیل محدودیت‌هایی که در حجم کارتریج‌های این کنسول وجود دارد، بخش چندنفره این بازی به همراه بسته فیزیکی کارتریج آن عرضه نخواهد شد.

خریداران این عنوان باید برای فعال‌سازی بخش چندنفره DOOM یک پچ اختصاصی را دانلود کرده و از محتویات قابل دانلود آن استفاده نمایند. همه این موارد در نسخه دیجیتالی بازی لحاظ شده است و به نظر می‌رسد که حجم این بازی از دیگر عناوین کنسول سوئیچ بیشتر باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این نسخه از بازی شامل تمام بسته‌های الحاقی به جز SnapMap خواهد بود. با استفاده از SnapMap کاربران قادر هستند نقشه و برخی مادهای سبک را ساخته و با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

عنوان DOOM در تعطیلات سال جاری برای کنسول سوئیچ عرضه خواهد شد و همچنین بتسدا اعلام کرده است که عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus نیز در سال 2018 برای دارندگان این کنسول منتشر خواهد شد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.