نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 23 شهریور 1396
ساعت 16:37

تریلر جدید بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

0 از 5

تریلر نمایش یکی از Infinity Stone ها با نام Power Stone در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

استودیوی Capcom تریلر جدیدی از بازی Marvel vs. Capcom: Infinite منتشر کرده که به نمایش یکی از Infinity Stone های موجود در این بازی می‌پردازد. در پایان متن می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

تریلر ارائه شده یکی از ویژگی های جدید بازی Marvel vs. Capcom: Infinite یعنی Infinity Stones را نمایش می‌دهد. درواقع در این ویدئو یک بخش از  Infinity Stones به نام Power Stone نشان داده شده که بسیار قدرتمند و شگفت انگیز است. در اینجا می‌توانیم ببینیم که کاراکتر Ryu چگونه از توانایی ها و مهارت های Infinity Surge و Infinity Storm این Power Stone استفاده می‌کند.

در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شش Infinity Stones وجود دارد. علاوه بر Power Stone ، بخش های دیگر Reality Stone ، Soul Stone ، Mind Stone ، Time Stone و Space Stone می‌باشند. هر یک از اینها دارای Infinity Surge و Infinity Storm متفاوت و منحصر به خود هستند.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در ژانر مبارزه و مد تک نفره و چند نفره طراحی شده و ششمین بخش از سری Marvel vs. Capcom می‌باشد. این بازی در تاریخ 19 سپتامبر 2017 (28 شهریور 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 14/09/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.