نویسنده: فرشاد سه شنبه، 25 مهر 1396
ساعت 14:28

به‌روزرسانی جدید بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite هم اکنون در دسترس است

5 از 5

جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite اعلام شد

شرکت کپکام به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite منتشر کرده است که منجر به برطرف شدن تعدادی از باگ‌ها و مشکلات برخی از شخصیت‌ها می‌شود.

این به‌روزرسانی جدید امروز برای پلتفرم‌های Xboo One ،PS4 و PC در دسترس قرار گرفت. گرچه برخی از تغییرات عنوان شده شامل کنسول شرکت مایکروسافت نشده و در روزهای آینده به‌روزرسانی جهت برطرف‌سازی آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. پس به دارندگان Xbox One توصیه می‌کنیم که اگر این آپدیت را دریافت نکرده اید، چند روز دست نگه دارید تا نسخه‌ی نهایی عرضه شود. برخی از این باگ‌ها و مشکلاتی که بوسیله به‌روزرسانی برطرف خواهند شد شامل حل مشکل ارور کانکشن زمانی می‌شود که چند نبارزه را پشت سر هم پیروز شده باشید. شخصیت‌هایی که دارای مشکلاتی هستند و بوسیله این به‌روزرسانی شاهد برطرف شدن آن مشکلات خواهیم بود شامل Dante ، Captain America ،Dormammu و Doctor Strange می‌شوند.

شرکت کپکام سه بسته الحاقی برای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در نظر گرفته است که شامل شخصیت‌های Black Panther ،Sigma و Monster Hunter می‌شود. هر یک از این بسته‌ها به قیمت 8 دلار در دسترس خواهد بود، گرچه کسانی که اقدام به خرید Character Pass نموده‌اند نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهند داشت.

جهت مشاهده چزئیات کامل این به‌روزرسانی به سایت منبع مراجعه کنید.

فرشاد | اخبار | 17/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.