نویسنده: فرشاد سه شنبه، 25 مهر 1396
ساعت 14:46

تعداد بازیکنان Overwatch از 35 میلیون نفر فراتر رفت

0 از 5

بازی Overwatch به رکورد جدیدی از نظر تعداد بازیکن دست یافت

بازی Overwatch شرکت بلیزارد در سبک شوتر به رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان دست یافت. سازنده بازی در توییتر اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی برروی پلتفرم‌های PlayStation 4 ،Xbox One و PC از 35 میلیون نفر فراتر رفته است.

با آنکه بلیزارد جزئیات دیگری ارائه نکرد اما بنظر می‌رسد که تعداد اعلام شده مربوط به تعداد بازیکنان ثبت نام کننده در این بازی باشد. در هر صورت شاهد رشد روز افزون این بازی بوده‌ایم چراکه در پایان ماه آوریل شاهد رسیدن تعداد بازیکنان آن به 30 میلیون نفر و در ماه نوامبر سال 2016 شاهد رسیدن تعداد بازیکنان آن به 20 میلیون نفر بودیم، این آمار نشان از رشد سریع این بازی دارد که در تاریخ بلیزارد بی سابقه بوده است.

بازی Overwatch هم اکنون هالووین را با رویدادی به نام Halloween Terror جشن گرفته است. در نتیجه شاهد لباس‌هایی با تم هالووین در بازی خواهید بود که قابلیت دریافت از طریق جعبه‌های لوت را خواهند داشت که جهت استفاده نیاز به پرداخت پول واقعی خواهید داشت یا قادرید تا از طریق گیم‌پلی به دریافت آن‌ها بپردازید. در کنار این رویداد همچنین شاهد بازگشت حالت Junkenstein's Revenge هستیم که یک حالت co-op بوده و بازیکنان را در مقابل موج حملات هوش مصنوعی بازی قرار می‌دهد. رویداد Halloween Terror تا تاریخ 11 آبان ماه در جریان خواهد بود.

 

فرشاد | اخبار | 17/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.