نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 24 شهریور 1396
ساعت 02:01

نسخه نینتندو سوییچ بازی L.A.Noire قیمت بیشتری خواهد داشت

4 از 5

برای تجربه بازی L.A.Noire روی پلتفورم نینتندو سوییچ باید پول بیشتری بپردازید

روز 23 آبان، مصادف با انتشار اولین بازی Rockstar Games روی پلتفورم نینتندو سوییچ یعنی L.A.Noire است. با این حال طرفداران وفادار نینتندو سوییچ باید بدانند که اگر می‌خواهند نسخه فیزیکی این عنوان را تهیه کنند، باید مبلغ بیشتری را بپردازند.

نسخه PS4 و XB1 این بازی در روز انتشار با قیمت 39.99$ در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد، اما دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ باید 10$ بیشتر برای تهیه نسخه فیزیکی این عنوان خرج کنند. دلیل این افزایش قیمت هم هزینه اضافی تولید کارتریج‌ها گزارش شده است. شاید اگر یکی از صاحبان این کنسول باشید، احتمالا با شنیدن این خبر متاسف شده‌اید، ولی باید اعلام کنیم که نسخه دیجیتالی این بازی قیمتی مشابه PS4 و XB1 خواهد داشت و نیازی به پرداخت پول بیشتر نخواهید داشت.

در کنار این مورد، L.A.Noire با ویژگی‌های خاص این پلتفورم به منظور ارائه تجربه‌ایی بهتر، روانه بازار خواهد شد. به عنوان مثال، این بازی روی سوئیچ از صفحه لمسی استفاده خواهد کرد، امکانی که در سایر پلتفورم‌ها وجود ندارد.

با این حال، هنوز هم تعدادی از دارندگان کنسول Switch از این افزایش قیمت دلخور هستند. اگر چه نباید فراموش کرد که L.A.Noire اولین عنوانی نیست که با قیمت بالاتری روی این پلتفورم منتشر می‌شود. اگر به یاد داشته باشید، بازی Rime هم با 10$ افزایش قیمت بر روی این پلتفورم عرضه گردید. پس با توجه به این موضوعات ممکن است این روند برای بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

L.A.Noire در روز 23 آبان برای PS4,XB1,Nintendo Switch و HTC Vive روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.