نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 24 شهریور 1396
ساعت 13:38

برندان گرین: برنامه‌ای برای افزایش قیمت PUBG نداریم

4 از 5

برندان گرین: PUBG می‌تواند به 100 میلیون برسد، برنامه‌ایی برای افزایش قیمت بازی نداریم.

بنظر نمی‌رسد که آمار فروش PlayerUnknown’s Battlegrounds بخواهید به این زودی‌ها کاهش یابد و با این روال، آینده این بازی بسیار امیدوار‌کننده است. بنابراین اخیرا خالق این عنوان یعنی آقای برندان گرین مصاحبه‌ایی به وب‌سایت GamesIndustry انجام داده است که در این گفت‌و‌گو اظهار داشت رسیدن به 100 میلیون بازیکن کاملا دست‌یافتنی است.

منحنی فروش PUBG صعودی است و پایین نمی‌آید. من همچنان منتظرم که به یک وضعیت ثابت و خاص برسیم و این هنوز اتفاق نیوفتاده است. وقتی شما از رشد و پیشرفت روی پلتفورم PC سوال می‌پرسید، من فقط نگاهم به بازی League of Legends است. اگر ما تصمیمات درستی بگیریم و از فرصت‌های خود استفاده کنیم، می‌توانیم همانند این بازی به 100 میلیون بازیکن فعال در ماه برسیم.

علاوه بر این، اگر علاقه‌مند به خرید این بازی هستید، گرین در ادامه مصاحبه اعلام کرد که هیچ قصدی برای افزایش قیمت بازی پس از بیرون آمدن بازی از حالت Early Access ندارند.

ما از این شرایط راضی هستیم. 30$ قیمت مناسبی برای چیزی است که دریافت می‌کنید و این بازی می‌تواند برای 5 یا 10 سال دوام داشته باشد. شما عنوانی را می‌خرید که بیشتر از یکسال شما را سرگرم می‌کند.

PUBG یکی از موفق‌ترین بازی‌های امسال بوده و توانسته در صدر جدول استیم قرار گیرد و در وب‌سایت Twitch هم یکی از بازی‌هایی است که دنبال‌کنندگان زیادی دارد. با توجه به این موضوع‌، رسیدن به 100 میلیون بازیکن خیال واهی نیست. اخیرا گرین در توییتر خود اعلام کرده بود که این عنوان توانسته بیش از 10 میلیون نسخه به فروش برساند.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.