نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 23 اسفند 1397
ساعت 13:00

خالق PUBG دیگر روی این بازی کار نمی‌کند

برندان گرین خالق بازی پابجی، قصد دارد تا روی یک ایده کاملا متفاوت کار کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برندان گرین (Brendan Greene) خالق بازی PlayerUnknown's Battlegrounds که به شکل گسترده‌ای به خاطر همین بازی، به عنوان خالق ژانر «بتل رویال» نیز شناخته می‌شود، اخیرا فاش کرده که دیگر به صورت مستقیم روی این بازی کار نمی‌کند. PUBG در حال حاضر با ده‌ها میلیون بازیکن فعال روزانه، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر در دنیا محسوب می‌شود.

موضوع عدم حضور مستقیم گرین در ادامه پشتیبانی و توسعه بازی PUBG، اولین بار توسط خود او و در حساب توییتری‌اش فاش شده است. بر این اساس، گرین حالا به عنوان مشاور کارگردان خلاق با سازندگان بازی همکاری دارد، و خودش از این پس به یک واحد جدید تحقیق و توسعه در شرکت PUBG. Corp واقع در آمستردام هلند منتقل می‌شود. به گفته او، پروژه ویژه شرکت PUBG. Corp در حال حاضر، تمرکز روی ساخت یک واحد کاملا جدید برای تحقیق و توسعه بازی خواهد بود. در بخشی از این اطلاعیه، گرین گفت:

همه چیز در پنج سال گذشته از عمرم درباره «بتل رویال» بوده است. از همان روزهای اولیه که روی یک مود ساده کار می‌کردم تا اینکه درنهایت، این شانس را پیدا کردم تا ایده خودم از یک عنوان battle royale را بسازم: PlayerUnknown's Battlegrounds.

با توجه به این موضوع، گرین حالا پس از ۵ سال از زمان تولد این ایده، حالا قصد دارد روی چیزهای جدیدتری کار کند. او در این زمینه گفت:

ما [با تصمیم ساخته شدن واحد تحقیق و توسعه جدید] قصد داریم دیگر احتمالات و روش‌ها، برای متصل شدن و ارتباط افراد با یکدیگر در درون یک محیط بازی را نیز مورد بررسی قرار بدهیم.

گرین با توجه به این اطلاعیه، از این پس با یک تیم جدید روی «یک چیز کاملا متفاوت» کار خواهند کرد و باید دید که نتیجه این تصمیم، در آینده چه خواهد بود. با رفتن گرین از تیم اصلی توسعه‌دهندگان بازی پابجی، حالا کارگردان هنری این بازی یعنی Taeseok Jang هدایت تیم را برعهده گرفته است.

در خبرهای مرتبط با این بازی، اخیرا آپدیت مخصوص Horizon Zero Dawn شامل اسکین‌ها و لباس‌هایی با مضمون بازی Horizon Zero Dawn نیز به صورت انحصاری برای بازیکنان پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است. این آیتم‌ها از طریق تکمیل برخی چالش‌های مشخص شده باز می‌شوند و بازیکنان حداکثر تا ۵ آوریل (۱۶ فروردین) برای تکمیل چالش‌ها فرصت دارند. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.