نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 29 شهریور 1396
ساعت 13:36

نسخه جدید God of War سیستم آپگرید کاملا متفاوتی خواهد داشت

5 از 5

نسخه جدید God of War سیستم آپگرید کاملا متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد داشت

موارد بسیار زیادی هستند که در نسخه جدید God of War دچار تغییراتی شده‌اند، مواردی مثل اساطیری که در خط‌ داستانی بازی حضور خواهند داشت. همچنین، دیدن کریتوس در نقش یک پدر، خود یک تغییر بزرگ به حساب می‌آید، اما این‌ها تنها چیزهایی نیستند که در این فرنچایز محبوب تغییر کرده‌اند. در این نسخه، سیستم آپگرید کاملا جدید برای کریتوس پیاده‌سازی شده است.

اخیرا آقای کوری بارلوگ (کارگردان بازی) در مصاحبه‌ای درباره تغییرات مختلفی که افراد کهنه‌کار فرنچایز در این نسخه خواهند دید، تبادل نظر کرده است. او گفت آن‌ها سیستم آپگرید معمولی سری را کنار کذاشته‌اند تا یک ارتباط همه‌جانبه بین بازیکن و کریتوس شکل دهند.

او در اظهار داشت برای خلق هر چه طبیعی‌تر کریتوس و ارگانیک بودن این کارکتر، استودیو Santa Monica تصمیم گرفت که مکانیک‌های قدیمی بازی را دور بیندازد و سیستمی را درست کنند تا در روایت داستان معنی‌دار باشد. همچنین برای جذاب کردن این بخش، هر بار برای ارتقای کریتوس مجبور هستید به دو کوتوله Brokk و Syndri مراجعه کنید و آن‌ها مسئولیت ارتقا و پیشرفت کریتوس و فرزندش را بر عهده دارند. طبق اساطیر نورس، این کوتوله‌ها مسئولیت ساخت چکش Thor را بر عهده داشته‌اند. بنابراین، این دو می‌توانند قابلیت‌های کریتوس و پسرش را اداره کنند.

با توجه به ارتباط میان داستان و آپگریدها، این احتمال وجود دارد که این دو کارکتر در مبارزات نقش مهمی را داشته باشند. مدتی قبل، بارلوگ و تیمش اشاره کردند که تبر کریتوس (که در تریلرهای اخیر حضور داشت) در داستان بازی اهمیت بسیار بالایی دارد و رشد مهارت مبارزه کریتوس در دستان Brokk و Syndri است و این دو مسئولیت این بخش را بر عهده دارند.

طبق صحبت‌های بارلوگ، ارتباط بین پروتاگونیست داستان و پسرش با کسانی که مسئول ساخت این چکش هستند بطور طبیعی رخ خواهد داد:

به وسیله ارتباطات و تعاملاتی که بین کارکترها اتفاق می‌افتد شما کاملا آن‌ها را درک می‌کنید و در واقع می‌توانید قوس شخصیت هر یک از آن‌ها را تغییر دهید.

با همه این تغییرات در نسخه آینده این بازی، به نظر می‌رسد که تیم سازنده سعی کرده ویژگی‌هایی که کریتوس به خاطر وجود آن‌ها به کارکتر محبوبی تبدیل شده را حفظ کند و آن‌ها را پرورش دهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.