نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 29 شهریور 1396
ساعت 13:23

نامزدهای مراسم Golden Joystick Awards فردا مشخص خواهند شد

4 از 5

با فرارسیدن فصل پاییز زمان اهدای جوایز بازی‌های رایانه‌ای نیز نزدیک شده است

صنعت بازی‌های رایانه‌ای بار دیگر به مهمترین بخش سال نزدیک شده است؛ فصل اهدای جوایز. و بزرگترین مراسم دنیای بازی یعنی Golden Joystick Awards نیز آماده‌ی اعلام لیست نامزدهای خود برای سال 2017 می‌شود. که در آن برندگان جوایز از طریق نظرسنجی عمومی اعلام خواهند شد.

اسامی کاندیداها در بخش های مختلف فردا اعلام خواهد شد و پس از آن رای‌گیری آغاز می‌شود و تا روز جمعه 12 آبان ادامه خواهد داشت.

امسال مراسم Golden Joystick Awards در تاریخ 26 آبان اجرا خواهد شد و مجری آن کمدین معروف دنی والاس خواهد بود (که در سری بازی‌های Assassin's Creed صدا پیشگی کرده است). اسپانسر مراسم امسال Omen از شرکت HP خواهد بود. اگر نمیدانید Omen زیرشاخه قدرتمند کمپانی HP در بخش بازی‎‌های رایانه‌ای است.همانند نقشی که Alienware برای کمپانی Dell دارد.

HP در کنفرانس خبری‌ برای اعلام تاریخ رویداد گفت:

بازی‌های رایانه‌ای به قلب مردم نفوذ کرده‌اند.و طوری آنها را سرگرم و شیفته خود ساخته‌اند که هیچ سرگرمی دیگری نتوانسته مانند آن را انجام دهد. ما مفتخریم که از طریق Omen اسپانسر اصلی مراسم امسال Golden Joystick Awards باشیم.

در مراسم سال قبل Dark Souls 3 جایزه بهترین بازی سال، Overwatch جایزه بهترین بازی چندنفره و Titafall 2 جایزه منتقدین را برنده شدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.