نویسنده: م.حافظ شنبه، 01 مهر 1396
ساعت 20:38

بازی Code Vein بسیار چالش انگیز خواهد بود

5 از 5

چالش انگیز بودن و عدم وجود تنظیمات درجه سختی در بازی Code Vein

از زمان معرفی بازی جدید کمپانی Bandai Namco تحت عنوان Code Vein در بهار امسال، همواره این بازی با بازی های دیگر این کمپانی یعنی سری Dark Souls بعلت سیستم مبارزه مشابهش، مقایسه شده است. ظاهراً این تنها مورد مشترک Code Vein با بازی های Souls نیست بلکه مورد مشترک دیگر، چالش برانگیز بودن آن است.

در مصاحبه ای که در رویداد Tokyo Game Show امسال انجام شد، کمپانی Bandai Namco اعلام کرد بازی Code Vein هیچگونه تنظیماتی برای درجه دشواری ندارد. این بازی به صورت کاملاً چالش انگیز طراحی شده و گیمرها قادر به انتخاب سطح آسان تری نیستند. اگرچه این کمپانی اظهار داشته که گیمرها می‌توانند در طی مراحل بازی Blood Code کاراکتر خود را به صورت آزادانه و رایگان تعویض کنند که این ویژگی امکان تنظیم و وفق کاراکتر را با چالش های جدید فراهم می‌کند.

طبق گفته های قبلی کمپانی Bandai Namco ، گیمر در این بازی می‌تواند یک همراه برای خودش در بازی انتخاب کند. کاراکتری که گیمر انتخاب ‌می‌کند همواره او را دنبال کرده و در مبارزات کمکش می‌کند. این کمپانی 2 تا از همراهان گیمر در این بازی تاکنون معرفی کرده است: کاراکتر Mia Karnstein و کاراکتر Yakumo Shinonome.

عنوان Code Vein از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی است که مراحل ساخت و توسعه را می‌گذراند. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows معرفی شده و قرار است در سال 2018 عرضه گردد. محیط آن به صورت فضای باز ترسناک و مهلکی در زمان پس از آخر دنیا طراحی شده است.

م.حافظ | اخبار | 23/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.