نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 03 مهر 1396
ساعت 00:51

بازی Inside برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

5 از 5

یکی از بنیانگذاران استودیوی Playdead عرضه‌ی بازی Inside که جوایز زیادی را برده است برای نینتندو سوییچ تایید کرد

بر اساس گفته‌های آرت جنسن یکی از بنیانگذاران استودیوی Playdead،  بازی پرافتخار این توسعه‌دهنده Inside، برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

جنسن در گفتگو با Famitsu در سفر اخیرش به ژاپن تایید کرده است که نسخه‌ی سوییچ این بازی در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد.هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی در نظر گرفته نشده است. این بازی یکی از موفق‌ترین عناوین منتشر شده‌ی سال گذشته بود که نمرات بالایی را دریافت کرده. Inside تجربه‌ای شگفت‌انگیز است.

اگر برای اولین بار است که نام Inside را شنیده‌اید، سبک بازی معمایی و ماجراجویی است. Inside شباهت بسیار زیادی به Limbo بازی دیگر این استودیو دارد. اینکه بدون افشای بخشی از داستان بازی راجب کلیت آن حرف بزنیم کار سختی است ولی می‌توان گفت که طول بازی کم است و اگر تاکنون به سراغش نرفته‌اید کاملا ارزش تجربه کردن را دارد. همچنین Inside اولین بازی Playdead است که برای یک کنسول از کمپانی نینتندو عرضه می‌شود. خوشبختانه بعد از این بازی لیمبو نیز برای کنسول دستی نینتندو منتشر خواهد شد.

وبسایت Dualshockers به بازی Inside نمره‌ی ۹ از ۱۰ داد و راجب آن گفت:

این بازی برای کسانی مناسب است که قادر به درک ظرافت و هنرمندی در طراحی و فضاسازی بازی هستند.

در ماه ژانویه (دی) Playdead اعلام کرد که پروژه‌ی جدیدی در دست ساخت دارد. در حال حاضر تقریبا هیچ اطلاعاتی از این بازی در دست نیست. همچنین دیگر بنیانگذار و مدیرعامل سابق Playdead، استودیوی تازه‌ی را برای کار بر روی یک بازی جدید به نام Somerville تاسیس کرده است. این بازی دارای زمینه‌ی sci-fi است.

بازی Inside در حال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است. در ابتدای ماه جاری، Playdead با همکاری یک ناشر باندل فیزیکی اینساید و لیمبو را منتشر کرد.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.