نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 03 مهر 1396
ساعت 03:48

پشتیبانی از Final Fantasy XV همچنان ادامه خواهد داشت

0 از 5

اگر شما یکی از طرفداران Final Fantasy XV هستید این خبر برایتان خوشحال کننده خواهد بود زیرا Square Enix اعلام کرده که این عنوان کماکان در کانون توجهاتشان قرار خواهد داشت

در یک پخش زنده‌ی اینترنتی در رویداد TGS 2017، کارگردان FFXV هاجیمه تاباتا اعلام کرد که Square Enix در سال آینده نیز به تولید محتوا برای این بازی خواهد پرداخت. وی به این موضوع که پشتیبانی از این عنوان دقیقا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اشاره‌ای نکرد اما سخنان تاباتا به این معناست که ما می‌توانیم حداقل تا سال ۲۰۱۸ نیز انتظار دریافت محتوای جدید برای این بازی را داشته باشیم.

همانطور که انتظار میرفت، تمرکز اصلی محتوای آینده‌ی بازی بر روی تقویت بخش‌هایی از داستان است که در طول بازی دارای خلا و حفره‌هایی بودند. این انتقادی رایج هم در میان طرفداران و هم در میان منتقدان بود. تاباتا در صحبت‌هایش دقیقا به همان چیزی که برای محتوای آینده‌ی بازی در نظر دارد اشاره کرد:

از طریق اپیزودهایی که در آینده به بازی اضافه می‌شوند تنها به بررسی بیشتر شخصیت‌ها اکتفا نخواهیم کرد بلکه، اگر ما به تفهیم و توسعه‌ی پایه و اساسِ جهان بازی نپردازیم نمی‌توانیم روش زندگی شخصیت‌ها را نیز تفهیم کنیم.

وی خاطر نشان شد که گسترش دنیای FFXV فقط بخاطر تحقق آرزوی خودش نیست بلکه، این عمل در واکنش به درخواست هواداران نیز هست. آن‌ها مشتاقانه خواستار ادامه یافتن و پرمایه‌تر شدن داستان هستند. بنابراین اپیزود Ignis که تا پیش از این به عنوان پایان خط داستانی بازی در نظر گرفته میشد، اکنون خود سرآغاز رشته‌ی جدیدی از ماجراها خواهد بود.

آن‌ها گفته‌اند که فرم دقیق این محتوا هنوز مشخص نیست، ممکن است تمرکز بر روی Aranea Highwind یا Iris Amacita و یا حتی داستانی پیرامون وقایعی که در طول گذر زمان بازی اتفاق افتادند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.