نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 14:16

بسته الحاقی Forthog بازی Middle-earth: Shadow of War رایگان شد

0 از 5

در کنار عذرخواهی ناشر بازی Middle-earth: Shadow of War بدلیل ابهامات بوجود آمده، بسته الحاقی Forthog آن رایگان اعلام شد

شرکت برادران وارنر و استودیوی مونولیث بدلیل ابهامات ایجاد شده پیرامون بسته الحاقی Forthog بازی Middle-earth: Shadow of War که به افتخار سازنده این بازی که در سال پیش درگذشت خلق شده بود عذرخواهی کردند و همچنین این محتوا را برای کلیه افراد رایگان اعلام کردند. پول پرداخت شده از جانب افراد جهت خرید این بسته برگشت داده خواهد شد و ناشر بازی کلیه سود حاصل از فروش این بسته را به خانواده «مایکل فورجی» (Michael "4G" Forgey) اهدا خواهد کرد.

آقای فورجی در ماه مارس سال 2016 بدلیل مبتلا شدن به بیماری نادری به نام «گلیوبلاستوما» (glioblastoma) درگذشت. برخی گزارشات حاکی از عدم اهدا سود حاصل از فروش بسته الحاقی گفته شده به خانواده فورجی و فرزندان او بوده‌اند. شرکت وارنر در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در ارتباط با اهدا سود فروش جهانی این بسته الحاقی به خانواده فورجی، تنها سود حاصل از فروش در آمریکا در برنامه قرار دارد.

بنظر می‌رسد که علت ارسال چنین بیانیه‌ای مشکلات مربوط به قوانین کشورهای مختلف و انتقال وجوه پرداخته شده باشد که می‌تواند منجر به نقض تعهدات مالی در برخی از 241 کشور شامل قوانین گردد.

شرکت وارنر در بیانیه خود اعلام نمود:

توییت ناصحیح کارکنان منجر به تشدید این موضوع شده است که سود حاصل از صندوق‌های بین المللی به خانواده فورجی پرداخت نمی‌شود. تلاش برای اهدا سود حاصل از فروش این بسته الحاقی بهترین روش برای رسیدن به این هدف نیست که خانواده فورجی را از نظر مالی پشتیبانی کنیم و آخرین یاد و خاطره مایکل فورجی را زنده نگهداریم. خالصانه از طرفداران و خانواده فورجی بدلیل ابهام بوجود آمده عذرخواهی می‌کنیم و برای اطمینان از محقق شدن دو هدف اصلی، شرایطی را برای طرفداران تامین خواهیم کرد. شرکت وارنر بصورت مستقیم کمک‌های مالی را به خانواده فورجی اهدا خواهد کرد.

این بسته الحاقی از حالت فروش خارج شده و بصورت رایگان برای دریافت در دسترس دارندگان بازی Middle-earth: Shadow of War قرار خواهد داشت. کلیه افرادی که اقدام به خرید این بسته نموده‌اند، کلیه هزینه پرداختی را بازپس خواهند گرفت.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.