نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 13:30

تریلر دومین اپیزود بازی Batman: The Enemy Within

0 از 5

تریلر اپیزود دوم بازی  Batman: The Enemy Within تحت عنوان  The Pact

استودیوی Telltale Games اولین تریلر رسمی مربوط به اپیزود بعدی بازی  Batman: The Enemy Within را منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. این دومین اپیزود از بازی  Batman: The Enemy Within است که  The Pact نام دارد. اولین اپیزود این بازی تحت عنوان The Enigma در تاریخ 8 آگست (17 مرداد) در دسترس قرار گرفته است. تریلر مذکور به نمایش کاراکتر Harley Quinn می‌پردازد.

اپیزود The Pact بازی  Batman: The Enemy Within در تاریخ 3 اکتبر 2017 (11 مهر 1396) با قیمتی معادل 4.99 دلار عرضه خواهد شد. کسانی که مایل به خرید جداگانه اپیزودهای این بازی نیستند می‌توانند سیزن پس آن را با قیمت 24.99 دلار تهیه کنند.

عنوان Batman: The Enemy Within دومین فصل از  Batman: The Telltale Series است. Batman: The Enemy Within شامل 5 اپیزود بوده که همانطور که در بالا اشاره شد اولین اپیزود آن تاکنون ارائه شده است. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Android, Microsoft Windows, iOS موجود است.

از دیگر اخبار مربوط به Batman: A Telltale Series اینکه استودیوی سازنده آن به تازگی اعلام کرده این عنوان برای Nintendo Switch نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. ضمناً چند هفته قبل اعلام کردند که اولین اپیزود از ورژن iOS آن به صورت کاملاً رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

م.حافظ | اخبار | 27/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.