نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 13:05

تصاویر جدید بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII

0 از 5

تصاویر جدیدی از بخش Nazi Zombies بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

هر چه زمان می‌گذرد و به عرضه بازی Call of Duty: WWII نزدیک تر می‌شویم هیجان و اشتیاق طرفداران نیز بیشتر می‌شود. هم اکنون تصاویر جدیدی از بخش Nazi Zombies بازی Call of Duty: WWII منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. در 3 تصویر منتشر شده جدید می‌توان انواع متفاوت زامبی هایی که در این بازی با آنها مواجه خواهید شد را مشاهده کرد.

ورژن امسال بخش Nazi Zombies در مقایسه با دیگر ورژن های قبلی، بسیار ترسناک تر و وحشتناک تر خواهد بود. David Tennant ، Elodie Yung ، Katheryn Winnick ، Udo Kier و Ving Rhames از جمله بازیگرانی هستند که در بخش  Nazi Zombies بازی Call of Duty: WWII حضور خواهند داشت.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به عنوان Call of Duty: WWII به این آدرس مراجعه فرمایید.

عنوان Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) در سراسر دنیا عرضه خواهد شد و برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خریدکنندگان این بازی، جوایز متعددی از قبیل بسته Division’s Pack ، ارتقاء مولتی پلیر (چندنفره)، همچنین 1,100 COD امتیاز دریافت خواهند کرد.

بازی Call of Duty: WWII در ژانر شوتر اول شخص ساخته شده و کاری از استودیوی Sledgehammer Games است. این بازی چهاردهمین بخش از سری Call of Duty بوده و داستان آن بر مبنای اتفاقات جنگ جهانی دوم طراحی شده است.

1

2

3

م.حافظ | اخبار | 27/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.