نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 23:30

مشکل لگ در سرورهای Battlefield 1 هنوز پابرجاست

0 از 5

پس از آنکه DICE برای حل مشکل لگ در Battlefield 1 یک پچ ارائه کرد این مشکل هنوز هم در سرورهای بازی وجود دارد

مشکل لگ سرورها پس از  عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی هنوز هم در بازی Battlefield 1 مشاهده می‌شود. DICE مشغول بررسی این مشکل است.

در هیچ بازی مولتی‌پلیری وجود لگ در سرورها خوشایند نیست. مخصوصا در عنوانی چون Battlefield 1 که تاکید فراوانی بر روی اکشن دارد. وقتی که بسته‌ی الحاقی In The Name of the Tsar در ابتدای این ماه عرضه شد، بازیکنان بسیار وجود لگ در بازی را گزارش کردند. هفته‌ی گذشته یک پچ سنگین برای بر طرف کردن این مشکل عرضه شد اما بازیکنان ادعا می‌کنند که مشکل لگ همچنان پابرجاست.

در یک ماه گذشته بازیکنان بسیاری لگ شدید را در بازی Battlefield 1  تجربه کرده‌اند به طوریکه حتی حرکاتی مانند تعویض اسلحه‌ها را نیز نمی‌توانند انجام دهند. بر خلاف لگی که در دنیای گیم رایج است و به دلیل مشکل اینترنت یک بازیکن بوجود می‌آید، لگ ناشی از سرور بازی را برای تمام بازیکنان مختل می‌کند و می‌بایست از طرف تیم سازنده بر طرف شود. با اتکا به ادعاها از طرف بازیکنان، به نظر می‌رسد که در حال حاضر به طور خاص، فعلا سرورهای اروپا که در ایرلند واقع شده‌اند درگیر این مشکل هستند. به نظر می‌رسد که سرورهای آمریکای شمالی هنوز تحت تاثیر این مشکل قرار نگرفته‌اند.

خبر خوب این است که پس از آنکه DICE مشاهده کرد پچ ارائه شده مشکل را حل نکرده شروع به جمع‌آوری اطلاعات پیرامون این قضیه کرده است. این استودیو در حال حاضر از بازیکنان خواسته است هر وقت که این مشکل را در بازی مشاهده کردند نشان‌دهنده‌ی وضعیت اینترنت را فعال کرده (این قابلیت از طریق منوی Advanced Gameplay Setting فعال می‌شود) و شروع به ضبط گیمپلی خود نمایند. همچنین DICE احتمال می‌دهد که سرورهای فیزیکی بازی نیز نیاز به تعمیرات داشته باشند. یکی از اعضای DICE پیشنهاد داده که مکان سرورها از ایرلند به فرانکفورت منتقل شوند. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.