نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 06 مهر 1396
ساعت 04:05

زمان عرضه بسته توسعه دهنده بازی Cities: Skylines اعلام شد

0 از 5

بسته توسعه دهنده بازی Cities: Skylines در تاریخ 27 مهر ماه عرضه خواهد شد

«پارادوکس اینتراکتیو» (Paradox Interactive) به عنوان ناشر سوئدی و «کلسال» (Colossal) به عنوان سازنده فنلاندی بازی Cities: Skylines اعلام کردند که جدیدترین بسته توسعه دهنده این بازی به نام Green Cities در تاریخ 27 مهر ماه برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر خواهد شد.

این بسته 13 دلار قیمت داشته و 350 دارایی جدید را به هسته بازی اضافه خواهد کرد که شامل طیف گسترده‌ای از تنظیمات بصری، تکمیل ساختمان با eco-friendly، فروشگاه‌های آلی، خدمات و پارک‌های جدید و ... می‌شود. با این بسته بازیکنان قادر خواهند بود تا شهرهای متنوع‌تری را نسبت به قبل با استفاده از تنظیمات تخصصی‌تر برای همه مناطق بپردازند. همچون سایر بسته‌های توسعه دهنده بازی Cities: Skylines، در کنار عرضه هر بسته جدید، به‌روزرسان رایگانی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که منجر به تکمیل بازی با استفاده از ماشین‌های الکتریکی، بهبود آلودگی صوتی بازی و سایر تنظیمات می‌شود.

مشخص نیست که آیا بسته توسعه دهنده Green Cities برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 یا اکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد یا خیر. این بازی با فروش 3.5 میلیون نسخه‌ای تبدیل به بهترین عنوان شرکت پارادوکس از لحاظ فروش شده است.

فرشاد | اخبار | 28/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.