نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 06 مهر 1396
ساعت 02:07

بازی Anthem دارای یک نسخه‌ی بتا خواهد بود

0 از 5

کارگردان Anthem می‌گوید برای این بازی یک نسخه‌ی بتا عرضه خواهد شد

از آخرین باری که بایوویر یا الکترونیک آرتز جزئیاتی را درباره‌ی بازی در حال ساخت Anthem منتشر کردند زمان زیادی میگذرد. در گیمزکام ۲۰۱۷ نیز خبری از این بازی نبود زیرا EA گفت می‌خواهد بر روی بازیهایی تمرکز کند که امسال منتشر می‌شوند. هرچند اکنون کارگردان بازی جاناتان وارنر خبر خوشحال‌کننده‌ای را اعلام کرده است. بنابر گفته‌های در آینده او برای بازی Anthem یک نسخه‌ی بتا منتشر خواهد شد.

در گفتگویب میان یک هوادار و وارنر در توییتر، کارگردان بازی تایید کرد که این عنوان دارای نسخه‌ی بتا خواهد بود اما راجب این که زمان عرضه‌ی بتا دقیقا چه تاریخی خواهد بود حرفی نزد. به دنبال این صحبت‌ها کاربران دیگر سعی داشتند تا با سوالات خود اطلاعات جدیدی از بازی بدست آورند اما با استناد به گفته‌های وارنر، از آنجایی که زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی باقی مانده هنوز برای اینکه جزئیات بازی مشخص شود بسیار زود است. بنابراین سوالاتی مانند این که بتا عمومی خواهد بود یا اینکه فقط عده‌ی محدوی می‌توانند آن را بازی کنند و اینکه چه پلتفرم‌هایی میزبان بتا خواهند بود بی جواب باقی ماندند.

جدا از تایید شدن بتا برای Anthem یکی از مهمترین خبرهای مربوط به بازی، ساخت یک هزارتو در یک مزرعه‌ی ذرت توسط بایوویر برای تبلیغ عنوان جدیدش بود. طراحی این هزارتو از بالا شبیه به یکی از لباس‌های این بازی است که در زیر آن لوگوی بایوویر دیده می‌شود.در کنار آن، تایید شدن بتا برای بازی خبر بسیار مهمی بود.

از آنجایی که مشخص نیست چه زمانی اطلاعات جدیدی از بازی و تاریخ عرضه‌ی آن منتشر خواهد شد، می‌توان حدس زد که الکترونیک آرتز احتمالا از رویداد PlayStation Experience 2017 برای ارائه‌ی توضیحات بیشتر پیرامون این عنوان استفاده خواهد کرد و حتی شاید در این رویداد یک تاریخ برای بتای بازی مشخص شود. هرچند این احتمال نیز وجود دارد که چون سازندگان حجم زیادی از اطلاعات را در کنفرانس E3 امسال مطرح کردند در رویداد PlayStation Experience شرکت نکنند تا بتوانند برای E3 سال بعد محتوای مناسبی را آماده کرده باشند. 

در حال حاضر گفته شده که Anthem در پاییز سال بعد برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.