نویسنده: فرشاد جمعه، 07 مهر 1396
ساعت 03:12

تهیه کننده نسخه سوئیچ FIFA 18: مردم با بی عدالتی به ما نگاه می‌کنند

0 از 5

تهیه کننده نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18: مردم با بی عدالتی به ما نگاه می‌کنند

شرکت الکترونیک آرتز تاریخچه درخشانی در ارتباط با شرکت نینتندو ندارد. با وجود آنکه الکترونیک آرتز نسبت به پشتیبانی از کنسول وی یو شرکت نینتندو متعهد شده بود اما چند ماه پس از انتشار این کنسول، پشتیبانی‌های خود را کاهش داد و همچنین به مرور زمان شاهد کاهش پشتیبانی‌های آن‌ها از کنسول موفق 3DS بوده‌ایم. کاهش پشتیبانی آن‌ها از کنسول وی یو احتمالاً در کاهش فروش آن کنسول نیز تاثیر گذار بوده است.

در نتیجه چشم بسیاری از افراد برروی تلاش الکترونیک آرتز جهت ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی FIFA 18 معطوف شده است. عملکرد نامناسب شرکت الکترونیک آرتز در ارتباط با کنسول وی یو منجر به ذهنیت بد طرفداران نینتندو نسبت به آن‌ها شده است. تهیه کننده نسخه سوئیچ بازی FIFA 18 یعنی Andrei Lazarescu اخیراً اعلام کرده است:

من مردم را تشویق به اجرای این بازی می‌کنم چون در ساخت آن از کیفیت خوبی استفاده شده است. زمانی که من و تیم من در مورد این بازی صحبت می‌کنیم مردم با بی عدالتی به ما نگاه می‌کنند. پس لطفاً آن را امتحان کنید، کلیه افرادی که آن را امتحان  کرده‌اند، از آن لذت برده‌اند.

من مخالفتی با نسخه‌های پلی‌استیشن 4 یا اکس‌باکس وان این بازی ندارم، به آن‌ها به چشم دو بازی مستقل فوتبال نگاه می‌کنم.

نکات گفته شده توسط Lazarescu قابل قبول است اما اگر او معتقد است که مردم باید به سراغ نسخه نینتندو سوئیچ این بازی بروند و این بازی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است، پس چرا کلیه پلتفرم‌ها یک نسخه دمو از این بازی را دریافت کردند بجز سوئیچ؟

فرشاد | اخبار | 28/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.