نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 06 مهر 1396
ساعت 02:46

فریکشنال گیمز دو پروژه جدید در دست ساخت دارد

0 از 5

فریکشنال گیمز به عنوان سازنده دو بازی Amnesia: The Dark Descent و Soma دو پروژه جدید در دست ساخت دارد

استودیوی «فریکشنال گیمز» (Frictional Games) با انتشار بازی Soma در سال 2015 بار دیگر نام خود را در صنعت بازیسازی بر سر زبان‌ها انداخت. براساس پست اخیر موسس این استودیو یعنی «توماس گریپ» (Thomas Grip) بنظر می‌رسد که آن‌ها برروی ساخت دو پروژه جدید کار می‌کنند که در سال آینده یکی از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

براساس گفته گریپ، ساخت این دو پروژه جدید بدون موفقیت بدست آمده توسط بازی Soma امکان‌پذیر نبوده است. او اعلام کرد:

در ارتباط با بازی SOMA خوش‌شانس بودیم و پول بدست آمده توسط آن امکان کار برروی پروژه بعدی را فراهم کرد. اگر بازی SOMA شکست خورده بود اکنون با وضعیت بسیار بدی روبرو بودیم.

به همین دلیل استودیوی آن‌ها تصمیم گرفته است تا بجای یک پروژه، برروی 2 پروژه تمرکز کند:

به همین علت ما تمرکز خود را برروی دو پروژه معطوف کرده‌ایم و هدف ما این است که هر دو سال یک بازی را عرضه کنیم. لازم به ذکر است که اینکار منجر به ثبات مالی بیشتری برای ما خواهد شد گرچه از سوی دیگر ریسک بیشتری متحمل ما می‌شود که به عقیده من یک کلید اصلی در خلق بازی‌های بزرگ است.

متاسفانه حداقل تا نیمه اول سال 2018 اطلاعاتی از اولین پروژه این استودیو بدست نخواهیم آورد. براساس گفته گریپ، حدود 80 درصد از تیم آن‌ها برروی این پروژه کار می‌کنند:

تمرکز اصلی ما در این سال برروی ساخت چند نقشه متاثر از تجارب ما در سال پیش گذاشته شد. گرچه اخیراً با روش‌هایی مواجه بوده‌ایم که قصد بررسی آن‌ها را داریم. معتقدم که این یک بازی ویژه خواهد شد.

در ارتباط با پروژه دوم تا زمان پیشرفت قابل توجه تکنولوژی اطلاعاتی منتشر نخواهد شد. براساس گفته گریپ، آن‌ها دست به خلق نسخه جدیدی از موتور اختصاصی HPL زده‌اند.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.