نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 11 مهر 1396
ساعت 14:24

تریلر و تصاویر بازی Projection: First Light

0 از 5

بازی Projection: First Light سال آینده برای PC و کنسولها عرضه می‌شود

استودیوهای Shadowplay و Blowfish اعلام کرده اند که بازی Projection: First Light  تقریباً در سه ماهه دوم سال 2018 برای PC عرضه می‌شود و هم چنین در همان زمان برای کنسولهای PlayStation 4 ، Xbox One و Nintendo Switch نیز ارائه خواهد شد.

علاوه بر اعلام زمان تقریبی عرضه این بازی برای کامپیوترهای شخصی و کنسولها، تریلری جدید همراه با چند تصویر از این عنوان نیز منتشر شده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

عنوان Projection: First Light  یک بازی پلتفرم/معمایی 2 بعدی است که در زمان های متعددی از تاریخ طراحی شده است. شما در نقش دختری به نام Greta ایفای نقش می‌کنید. کاراکتر Greta در تلاش است تا فرهنگ ها و عقیده های جدید و متفاوت را کشف کند. علاوه بر کنترل کاراکتر Greta، شما به یک منبع روشنایی دسترسی دارید که به ساختن سایه ها کمک می‌کند. این عنوان شامل لوکیشن های مهمی از سراسر دنیا از جمله قرن 19 انگلستان، ترکیه، یونان، چین و اندونزی است.

بنیان گذار استودیوی Shadowplay آقای Michael Chu در مورد ایده ساخت این بازی اظهار داشته است:

«ایده ساخت بازی Projection: First Light زمانی در ذهن من شکل گرفت که در حال یادآوری خاطرات کودکی ام و بازی با سایه ها روی دیوار بودم. پس از بازی با دستکاری نور و روشنایی در قالب یک بازی به این نتیجه رسیدیم که این ایده کاربردهای گیم پلی بسیار شگفت انگیزی دارد.»

1

2

3

4

5

7

م.حافظ | اخبار | 03/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.