نویسنده: فرشاد سه شنبه، 11 مهر 1396
ساعت 20:12

سازنده بازی Just Cause در حال استخدام افرادی جهت کار برروی یک بازی جدید است

0 از 5

سازنده بازی Just Cause در حال استخدام افرادی جهت کار برروی یک بازی جدید برای پلی‌استیشن 5 و نسل بعدی کنسول اکس‌باکس است

استودیوی Avalanche بدلیل ساخت بازی‌هایی چون Just Cause شهرت دارد و اخیراً لیست موقعیت‌های شغلی جدیدی را به اشتراک گذاشته است که براساس آن، بدنبال یک مدیر فنی و برنامه‌نویس ارشد برای ساخت یک بازی چند نفره است. در لیست اعلام شده جزئیاتی پیرامون پروژه جدید این استودیو ارائه نشده است و نمی‌دانیم که افراد مورد نیاز آن‌ها باید برروی نسخه بعدی بازی Just Cause ،Mad Max یا یک آی‌پی جدید کار کنند.

در توضیحات مربوط به این لیست کار اعلام شده است:

این یک فرصت نادر جهت حضور موثر در گروهی کوچک جهت ساخت یک بازی چند نفره برای نسل بعدی کنسول‌ها است. اگر شما فردی هستید که بدنبال چالش‌هایی در یک محیط محرک بلند پروازانه هستید، پس این موقعیت برای شما عالی خواهد بود. استودیوی Avalanche در حال ساخت بازی برای نسل حاضر و آینده پلتفرم‌ها است.

در قسمت توضیحات مربوط به برنامه‌نویس ارشد این لیست کار همچنین آمده است که این استودیو بدنبال فردی می‌گردد که به آن‌ها در ساخت بازی جدیدی در سبک جهان باز و سندباکس چند نفره برای نسل آینده کنسول‌ها کمک کند. در حال حاضر هیچ اطلاعی از نسل بعدی کنسول‌ها در دست نیست اما اخیراً «مایکل پچر» (Michael Pachter) اعلام کرد که نسل بعدی کنسول‌ها به این زودی ارائه نخواهند شد.

فرشاد | اخبار | 03/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.