نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 12 مهر 1396
ساعت 12:41

اولین پچ بزرگ برای FIFA 18 در راه است

3 از 5

اولین پچ بزرگ فیفا ۱۸ دروازه‌بان‌ها و شوتزنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد
کمپانی EA یک پچ بزرگ برای بازی فیفا عرضه کرده که تغییرات مهمی را به همراه دارد.
این آپدیت هم‌اکنون بر روی PC در دسترس است و به زودی برای کنسول نیز عرضه می‌شود. عملکرد دروازه‌بان‌ها بهتر شده که بعضی ها عقیده داشتند بسیار ضعیف عمل می‌کنند. همچنین شوتزنی نیز کمی سخت‌تر شده است.
یکی از بزرگترین انتقادات وارده به FIFA 18 این است که گلزنی بسیار راحت‌تر شده است. در بسیاری از نقدها نیز به این موضوع اشاره شده است. به طور خلاصه، دروازه‌بان‌ها زیاد قوی نیستند، شوت زدن بسیار آسان شده و پاس‌های کوتاه در بازی کارایی فوق‌العاده‌ای دارند. به نظر برخی این موارد باعث لذت‌بخش تر شدن فیفا و بهتر شدنش نسبت به نسخه‌ی سال قبل شده‌اند. اما این حقیقت نیز وجود دارد که بعضی از بازی‌ها به طرز غیرطبیعی پرگل می‌شوند.
همچنین در بخش گیم‌پلی، EA درجه‌ی سختی لول‌های Amateur و Semi-Pro را آسان‌تر کرده است. تغییرات مهم از این قرارند:
● واکنش دروازه‌بان‌ها در شرایط مشخصی بهبود پیدا کرده. 
● درجه‌ی سختی لول‌های Amateur و Semi-Pro آسان‌تر شده است.
● دقت شوت کمتر شده و واکنش دروازه‌بن‌ها نیز در مواقع مشخصی از بازی کمی سریع‌تر شده است 
در بخش کریر مد نیز، EA تغییراتی را در قسمت تمدید قراردادها ایجاد کرده است، که به گیمر اجازه می‌دهد با بازیکنانی  که مبلغ فسخ قراراداد آنها پرداخت شده است، دوباره مذاکره کنند..
همچنین در مدهای آنلاین نیز یک مشکل وجود داشت که کیت انتخاب شده در منوی مخصوص قبل از بازی با کیتی که تیم در خود بازی می‌پوشید، تفاوت داشت. EA این مشکل را برطرف کرده است.
 همچنین یک تغییر جالب توجه دیگر نیز توسط EA ایجاد شده است. EA اعلام کرده که در بخش تک‌نفره‌ی FUT یک مشکل وجود دارد به این صورت که بازیکنان میتوانند کنترل دروازه‌بان را بدست بگیرند. به نظر می‌رسد که با شروع بازی، گیمرها بر روی دروازه‌بان سوییچ میکنند و در ادامه هوش مصنوعی بازی را برایشان می‌برد. بسیاری از بازیکنان از این گلیچ استفاده کردند. 
همچنین یک خبر خوشحال کننده‌ی دیگر برای طرفداران این است که انیمیشن تور دروازه قرار است تغییر کند. که به طورعجیبی در زمان لانچ بازی در حالت پایه قرار داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.