نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 13 مهر 1396
ساعت 00:23

اسپنسر: قابلیت پشتیبانی از نسل قبل به حفظ بازی‌ها کمک می‌کند

0 از 5

فیل اسپنسر: قابلیت پشتیبانی از نسل قبل به حفظ بازی‌های قدیمی کمک می‌کند

یکی از موضوعاتی که شرکت مایکروسافت خود را به آن متعهد می‌داند، قابلیت پشتیبانی از نسل قبل است. این قابلیت جهت اجرای بازی‌های کنسول اکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان توسط این شرکت معرفی شد. بازیکنان برای بهره‌مندی از این قابلیت، در صورت برخورداری از بازی مد نظر برروی کنسول ایکس‌باکس 360، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای جهت اجرای آن را برروی ایکس‌باکس وان نخواهند داشت. در کنار ویژگی گفته شده، مایکروسافت گام‌هایی را نیز جهت اضافه کردن بازی‌های کنسول ایکس‌باکس به این برنامه برداشته است.

پشتیبانی مایکروسافت از بازی‌های پیشین، به افزایش اعتبار آن‌ها در میان طرفداران کمک خواهد کرد، با این وجود فیل اسپنسر اخیراً در صحبت با Wired جزئیات جدیدی را در مورد این برنامه ارائه کرد. اسپنسر معتقد است که قابلیت پشتیبانی از نسل قبل به حفظ بازی‌های قدیمی کمک کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پیشرفت آن‌ها را در طول گذشت سالیان نظاره‌گر باشند. اسپنسر اعلام کرد:

من به بازی‌ها به چشم آثار هنری نگاه می‌کنم. با گذشت نسل‌های سخت افزاری، با ناپدید شدن کنسول‌های بازی قدیمی مواجه هستیم. این موضوع می‌تواند چالشی در جهت به فراموشی سپرده شدن بازی‌های قدیمی باشد. زمانی که بچه بودم چیزهایی وجود داشتند که از بازی‌ها یاد می‌گرفتم. صنعت ما برای صاحبان بازی‌ها خوب است اما برای بازیکنان، بهتر خواهد بود که به نظاره نحوه پیشرفت صنعت بازیسازی بنشینند.

فرشاد | اخبار | 04/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.