نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 18 مهر 1396
ساعت 11:59

نقشه‌ی جدید برای بخش PVP بازی Destiny 2 تایید شد

4 از 5

Distant Shore نام نقشه‌ی جدید بازی Destiny 2 در بخش PVP است

بانجی اعلام کرد که فردا یک نقشه‌ی جدید به بخش PVP عنوان Destiny 2 اضافه خواهد شد. مپ جدید با نام Distant Shore فردا ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) به بازی اضافه خواهد شد. هرچند این مپ تا یک هفته بعد از این تاریخ در هیچ بخشی، قابل بازی نخواهد بود. در همین زمان اولین Iron Banner بازی نیز شروع خواهد شد.

بانجی گفت که Distant Shore زمانی برای همه‌ی کاربران در دسترس خواهد بود که اولین Iron Banner بازی خاتمه یابد. Iron Banner از فردا به مدت یک هفته در دسترس خواهد بود. و بنابراین طبق گفته‌های بانجی Distnant Shore در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

destiny 2 new pvp map

بسیاری متذکر شده‌اند که Distant Shore شباهت بسیاری با مپ Shores of Time در Destiny 1 دارد، که مپ بسیار خوب و محبوبی بود. پس اگر نقشه‌ی جدید نوعی بازسازی باشد قطعا بسیاری خوشحال خواهند شد. این که توسعه‌دهندگان مپ‌های محبوب بازیهایشان را برای نسخه‌ی شماره‌ی بعدی آن عنوان نیز بازسازی کنند؛ نه تنها برای بانجی بلکه بقیه‌ی استودیوها نیز امری رایج است. هفته‌ی گذشته اکتیویژن اعلام کرد که برای عنوان Call of Duty: WWII یک مپ از اولین نسخه‌ی Call of Duty با به‌روزرسانی‌های گرافیکی خواهد ساخت.

در خبری دیگر بانجی اعلام کرد سطح سختی Prestige برای Leviathan Raid را برای یک هفته به تاخیر انداخته به این دلیل که آتها متوجه وجود یک باگ مهم در این بخش شده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.