نویسنده: م.حافظ جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 00:45

رایگان شدن بازی Day of Infamy به مدت محدود

3 از 5

ارائه نسخه رایگان بازی Day of Infamy روی شبکه استیم

بازی شوتر Day of Infamy از هم اکنون به صورت رایگان بر روی شبکه استیم در دسترس قرار گرفته است. کاربران می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ 16 اکتبر 2017 (برابر با 24 مهر 1396) این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. ارائه نسخه رایگان این بازی به مناسبت عرضه یک آپدیت جدید برای آن است که یک مأموریت آموزشی جدید و یک نقشه جدید تحت عنوان Britanny به این بازی اضافه کرده است.

علاوه بر این، همه کاربران در طی این مدت زمان نسخه رایگان، XP دوبرابر دریافت خواهند کرد. همچنین نسخه های استاندارد و دیلاکس Day of Infamy شامل 50 درصد تخفیف شده است. کسانی که به بخش چندنفره رقابتی علاقه ندارند می‌توانند بخش های کو-آپ این بازی را تجربه کنند.

این فرصت بسیار خوبی است و می‌توانید 9 کلاس متفاوت و نقشه های متعدد را تجربه نمایید. عنوان Day of Infamy از نوع بازی های شوتر اول شخص تاکتیکی و چندنفره است که مسئولیت ساخت و انتشار آن بر عهده استودیوی New World Interactive بوده است. این بازی در زمان اتفاقات جنگ جهانی دوم طراحی شده است. Day of Infamy در تاریخ 23 مارس 2017 (برابر با 3 فروردین 1396) برای Microsoft Windows, Linux عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 12/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.