نویسنده: م.حافظ جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 01:17

رونمایی مد جدید Gridiron و نقشه جدید برای بازی Call of Duty: WW2

4 از 5

معرفی مد جدید Gridiron همراه نقشه جدید بازی Call of Duty: WW2

استودیوی Sledgehammer Games از یک نقشه جدید و یک مد جدید برای بازی Call of Duty: WW2 پرده برداری کرده است. مد جدید معرفی شده احتمالاً برای کسانی که مد Uplink بازی Call of Duty: Advanced Warfare را تجربه کرده باشند، آشنا خواهد بود زیرا تقریباً شبیه همان است. این مد جدید تحت عنوان Gridiron معرفی شده است که گیمرها در آن یک توپ فوتبال چرمی را حمل کرده و تلاش می‌کنند تا امتیاز بگیرند؛ قاعدتاً تیم حریف سعی در متوقف کردن آنها دارد.

همچنین نقشه جدید، در زمان جنگ در لندن طراحی شده است و بر اساس شایعات پخش شده، نام این نقشه London Docks است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نشده و جزئیات مربوط به وسعت و چشم اندازهای آن را نمی‌دانیم؛ اما تنوع همیشه خوب است. 2 تصویر جدید مربوطه را می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: WW2 با توجه به مد War جدید، بخش Zombies ترسناک تر و دیگر اطلاعاتی که از آن منتشر شده، ظاهراً دارای محتوایی بسیار خوب و جدید خواهد بود. اگر در جریان باشید نقشه جدید دیگری نیز تحت عنوان  Carentan اخیراً برای این بازی معرفی شده اما فعلاً فقط منحصر به دارندگان سیزن پس است. برای اطلاع از آن به این آدرس مراجعه فرمایید.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ 3 نوامبر 2017 (برابر با 12 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه می‌شود.

1

2

م.حافظ | اخبار | 12/10/2017
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    این مود جدید بیشتر شبیه به حالت Capture the flag هست البته بر عکس :|| بجای برگردوندن پرچم از بیس دشمن به بیس خودمون، باید توپ رو از بیس خودمون به بیس دشمن ببریم :tear: یعنی اوج خلاقیت. البته که نوآوری خیلی خوبه ولی نوآوری نه تکرار مکررات

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.