نویسنده: م.حافظ جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 02:23

تریلر داستانی جدید بازی Need for Speed Payback

5 از 5

تریلر معرفی 3 کاراکتر اصلی بازی Need for Speed Payback

استودیوی Ghost Games و کمپانی Electronic Arts تریلر جدیدی از بازی Need for Speed Payback منتشر کرده اند که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

این تریلر نشان می‌دهد که گیمرها قادر به کنترل 3 کاراکتر قابل بازی خواهند بود. این 3 کاراکتر با هم متحد بوده و برای انتقام از اتحادیه اداره کننده شبکه زیرزمینی تبهکار Fortune Valley ، به نام The House مبارزه می‌کنند. این 3 کاراکتر شامل Tyler “Ty” Ramirez ، Jessica “Jess” Miller و Sean “Mac” McAlister هستند.

کسانی که نسخه دیلاکس بازی Need for Speed Payback را خریداری کنند می‌توانند این بازی را در روز 7 نوامبر (16 آبان 1396) تجربه نمایند در حالیکه تاریخ عرضه رسمی این بازی روز 10 نوامبر (19 آبان 1396) است.

بازی Need for Speed Payback عنوانی در ژانر ریسینگ در مد تک نفره و چند نفره است که برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. این بازی بیست و سومین قسمت از سری Need for Speed است. این بازی با تمرکز بر روی رانندگی اکشن ساخته شده و هر یک از 3 کاراکتر قابل بازی آن دارای مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد هستند. از دیگر ویژگی های این بازی می‌توان به چرخه 24 ساعته شبانه روز اشاره کرد. همچنین Need for Speed Payback دارای بخش تک نفره آفلاین نیز خواهد بود.

م.حافظ | اخبار | 12/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.