نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 22:00

ساخت نسخه جدید Need for Speed و Plants Vs. Zombies تایید شد

الکترونیک آرتز ساخت نسخه جدید از بازی‌های NFS و PvZ را تایید کرد.

4.5 از 5

شرکت الکترونیک آرتز این هفته گزارش مالی خود برای سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ (ماه‌های اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۸) منتشر کرد که عملکرد ضعیف و ناامیدکننده این شرکت و همچنین، فروش کمتر از حد تصورات بازی Battlefield V را در این بازه نشان می‌داد. این کمپانی برای کاهش ترس سرمایه‌گذاران و از دست ندادن سرمایه‌های آینده، به تازگی در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ اعلام کرده است که در حال کار بر روی پروژه جدید است که نسخه جدید از بازی‌های Need for Speed و Plants Vs. Zombies شامل آن‌ها می‌شود.

«بلیک یورگنسن»، مدیرمالی الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس مربوط به گزارش مالی اخیر این شرکت، ساخت بازی‌های جدید را تایید و اعلام کرد:

در ادامه، ما بازی Anthem که IP جدید شرکت محسوب می‌شود را عرضه می‌کنیم، کار روی رشد بازی Apex Legends و عرضه تجربه‌های مرتبط با تایتان فال کار را ادامه می‌دهیم، نسخه جدید از بازی‌های Plants vs. Zombies و Need for Speed منتشر می‌کنیم و در نهایت، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در کنار دیگر بازی‌های ورزشی خود برای عرضه در فصل پاییز عرضه خواهیم کرد.

بعد از این معرفی، الکترونیک آرتز در ادامه تایید کرد که نسخه جدید از بازی Plants Vs. Zombies یک عنوان تیراندازی/شوتر است که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. با توجه به شوتر بودن این بازی، به نظر می‌رسد که با نسخه جدیدی از بازی Garden Warfare یعنی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 طرف خواهیم بود.

آخرین نسخه شوتر از بازی Plants Vs. Zombies، عنوان Garden Warfare 2 است که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد. آخرین نسخه عرضه شده از بازی Need for Speed نیز Payback است که در سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. این نسخه از سری نمرات متوسطی از منتقدین دریافت کرد و نتوانست محبوبیت زیادی در بین طرفداران مجموعه پیدا کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.