نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 بهمن 1397
ساعت 09:00

ماد نیو گیم پلاس بازی AC Odyssey به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

به زودی حالت New Game Plus به بازی Assassin's Creed Odyssey اضافه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعیه اخیر یوبی‌سافت، به نظر سرانجام بازیکنان Assassin's Creed Odyssey خواهند توانست یک بار دیگر ماجراجویی در دنیای یونان باستان را این بار از طریق ماد New Game Plus تجربه کنند.

Assassin’s Creed Odyssey آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه بازی‌های «اساسینز کرید» است که در پاییز ۲۰۱۸ عرضه شد و همراه با خود، تغییرات بسیار زیادی را به این سری آورد. در این بازی که با بازخوردهای بسیار خوب منتقدین نیز مواجه شده، بازیکنان این بار در بزرگ‌ترین، غنی‌ترین و پرجزئیات‌ترین نقشه‌ای که تاکنون در این سری ساخته شده داستان را دنبال می‌کردند. این نقشه بزرگ که شامل کشور یونان و دریاها و جزایر اطراف آن است، از ابتدای کار و به انتخاب بازیکن، قابل تجربه توسط یکی از دو شخصیت مرد یا زن است. پیرامون این بازی، یکی از وعده‌های قبل از انتشار این بازی توسط یوبی‌سافت، عرضه یک ماد «نیو گیم پلاس» برای آن بود که پس از گذشت چند ماه از عرضه و با درخواست‌های مکرر طرفداران، سرانجام قرار است در ادامه این ماه میلادی عرضه شود.

این خبر، اولین بار توسط حساب رسمی توییتری بازی منتشر شده و مشخص می‌شود که New Game Plus در همین ماه میلادی، برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. یوبی‌سافت البته تاریخ دقیقی برای این کار مشخص نکرده ولی به صورت پیش‌فرض، دنبال کردن بازی از طریق این ماد معمولا به معنای از سر گرفتن داستان بازی از نقطه شروع، اما با حفظ پیشرفت‌ها و مهارت‌های کسب شده در تجربه مرتبه قبل کمپین اصلی خواهد بود. این شرکت، البته در یک توییت دیگر وعده داده که جزئیات بیشتر درباره عرضه این ماد تا هفته آینده منتشر خواهد شد؛ این خبر نیز احتمالا به معنای آن است که تا انتشار ماد، به انتظار چندان زیادی احتیاج نخواهد بود.

همان‌طور که اشاره شد عرضه این ماد گرچه با درخواست‌های مکرر بازیکنان مواجه بوده، ولی سازندگان در مجموع محتواهای قابل بازی بسیار زیادی هم تاکنون منتشر کرده‌اند؛ این شامل اضافه شدن محتواهای قابل بازی داستانی هم به صورت رایگان و هم بسته‌های الحاقی داستانی و اپیزودیک پولی است که موجب شده‌اند تا بازیکنان حتی با تکمیل کمپین اصلی داستانی، همچنان در دنیای یونان باستان مراحل مختلفی را پیگیری کنند. در این زمینه، دومین قسمت از بسته الحاقی Legacy of the First Blade نیز ماه گذشته منتشر شد، که دنباله‌ای برای داستان کمپین اصلی بازی محسوب می‌شود. جدای از این، یک بسته الحاقی ایپزودیک جدیدتر نیز در صف عرضه برای بازی قرار دارد.

بازی «اساسینز کرید اودیسه»، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.