نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 بهمن 1397
ساعت 13:00

کارگردان فیلم Arctic نیز به تحسین Death Stranding پرداخت

جو پنا کارگردان آخرین فیلم مدس میکلسن نیز بازی دث استرندینگ را دیده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جو پنا (Joe Penna) کارگردان جدیدترین فیلم سینمایی مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)، یعنی فیلم Arctic نیز به جمع تمجیدکندگان آخرین اثر هیدئو کوجیما اضافه شده است.

یک روز دیگر از راه رسید، و به نظر یک شخص دیگر نیز موفق به دیدن بازی دث استرندینگ (Death Stranding) شده است؛ و البته او هم مثل بقیه، این بازی موردانتظار را دیوانه‌کننده و فوق‌العاده دیده است! این مرتبه، نوبت به کارگردان جدیدترین فیلم مدس میکلسن یعنی فیلم Arctic رسید تا درباره بازی که میکلسن نیز یکی از ستارگان آن است اظهار نظر کند. کارگردان فیلم Arctic، اخیرا با استفاده از حساب شخصی توییتری خود، البته بدون اشاره به اینکه او هم موفق شده که گیم‌پلی Death Stranding را ببیند یا خیر، گفته که «این بازی شبیه به هیچ چیز دیگری که تاکنون در عمرش دیده بوده نیست»؛ جمله‌ای که به صورت مشخص احتمالا نشانه‌ای از دیدن یا تجربه خود این بازی در حال ساخت توسط پنا محسوب می‌شود. او در کل به جزئیات دیگری اشاره نکرده، و احتمالا بایستی فرض شود که ارتباط او با میکلسن دلیل این بوده که کوجیما، محتویات و گیم‌پلی این بازی مرموز را به پنا نشان داده است. شما در ادامه متن دو توییت این کارگردان را مشاهده می‌کنید:

خدای من

Death Stranding

هرگز چیزی شبیه به این را ندیده بودم

تمام آنچه می‌توانم بگویم این است که هیدئو کوجیما «بهترین» است

در بالاترین نقطه

در رابطه با این اظهارنظر، پنا نیز به دیگر افرادی که در طول چندهفته گذشته به تحسین این بازی پرداختند اضافه می‌شود؛ پیش از این کوجیما دموی این بازی را به اعضای تیم گوریلا گیمز، استودیو رمدی و Jordan Vogt-Roberts کاگردان فیلم Metal Gear Solid نیز نشان داده بود که همه بازخوردها پس از دیدن این دمو، نشان از تحسین و مبهوت شدن همگی آن‌ها از آنچه کوجیما و تیمش ساخته داشتند. در هر صورت، مشخص نیست که این دموها یا هر نوع نمایش جدیدی از این بازی قرار است در چه زمانی نمایش عمومی داشته باشند، تا به نوعی طرفداران نیز شانس مبهوت شدن از بازی را پیدا کنند! چون با توجه به همه اطلاعات و تریلرهایی که از این بازی در طول چند سال به نمایش درآمده، طرفداران هنوز حتی ایده روشنی از اینکه این بازی اصولا درباره چه چیزی هست هم ندارند.

بازی Death Stranding در حال حاضر به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است و گرچه شایعاتی درباره موعد عرضه سال ۲۰۱۹ بازی منتشر شده، ولی اخیرا کوجیما گفته بود که این بازی به زمان بیشتری احتیاج دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.