نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 بهمن 1397
ساعت 09:00

به گفته کوجیما Death Stranding به زمان نیاز دارد

5 از 5

اظهارنظر تازه کوجیما درباره تاریخ عرضه Death Stranding، به انتظار بیشتر طرفداران اشاره دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گمانه‌زنی درباره تاریخ عرضه عناوین موردانتظار، خصوصا بازی‌های مرموزی مانند Death Stranding همواره از موضوعات موردعلاقه طرفداران بوده است. این بازی به طور خاص‌تر، توسط کارگردانی ساخته می‌شود که به درگیر کردن ذهن مخاطب خود هم شهرت دارد. هیدئو کوجیما و تیم او در Kojima Productions، روزهای شلوغ و پرخبری را می‌گذرانند و پس از ملاقات با تیم گوریلا گیمز و در ادامه بازدید از استودیو Remedy، حالا بیش از هر زمان دیگری انتظارات برای مشخص شدن تاریخ عرضه یا خبری شبیه به آن را پیش هوادارن بالا برده‌اند.

درباره این موضوع، البته به صورت جسته و گریخته خبرهایی هم وجود داشته است؛ برای مثال نورمن ریداس به عنوان بازیگر نقش اصلی این بازی، مدتی پیش گفته بود که تصور می‌کند Death Stranding در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. مدتی بعدتر، تروی بیکر به عنوان یکی دیگر از صداپیشگان بازی، در یک توییت جالب تصویری از شخصیت Snow Villiers از سری را در کنار تصویر شخصیت خودش در Death Stranding گذاشت و به سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۹ اشاره کرد. غیر از همه این‌ها، کوجیما خودش هم شخصا در اشاره‌ای به سال ۲۰۱۹، گفته بود که آیا این سال وال خواهد بود؟ با در نظر گرفتن همه این اظهارنظرهای جالب، و نمایش دموی چند ساعت اولیه بازی به تیم گوریلا، به نظر می‌رسید که طرفداران می‌توانستند به عرضه بازی در سال ۲۰۱۹ امیدوار باشند. با این حال، کوجیما اخیرا پست جدیدی فرستاده که می‌تواند انتظارات برای عرضه بازی را کمی طولانی‌تر کند.

هیدئو کوجیما ابتدا پستی با یک پوستر از فیلم جدید مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) یعنی Arctic ارسال کرد؛ بازیگر هالیوودی که ظاهرا یکی از نقش‌های اصلی را در بازی Death Stranding بازی می‌کند. پس از این و در بین پاسخ‌های شمار زیادی از طرفداران، جو پنا (Joe Penna) کارگردان همین فیلم نیز در پاسخی گفت «خوب می‌شد که بالاخره همین حالا می‌شد Death Stranding را بازی کرد!» در واکنش به این اظهارنظر کارگردان فیلم، کوجیما پاسخ داد که این بازی به زمان بیشتری احتیاج دارد، ولی در این بین همه می‌توانند از هنرنمایی جدید میکلسن و همچنین جو پنا لذت ببرند.

[تکمیل و انتشار بازی] طول می‌کشد، در این بین اما امیدوارم که همگی از فیلم لذت ببرند.

مشخص نیست که منظور کوجیما از این جمله دقیقا چه مقدار انتظار بیشتر است، ولی با در نظر گرفتن همه گزارش‌های قبلی، به نظر انتظار طرفداران برای دریافت اطلاعات بیشتر از بازی منطقی باشد. در هر صورت، بازی Death Stranding در حال حاضر به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است و در موعدی که هنوز فاش نشده بالاخره عرضه خواهد شد.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1396
    نظرها: 121
    تشکر: 21
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:

    هرچی استاد بگه ولی شاید اگه یخورده اینستاگرام کمتر بره و جهانگردیاشو بذاره برای بعد از انتشار بازی، قطعا زودتر از اینا ساخت Death Stranding تموم میشه :bsmile:

    ‏SirGhas و ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.