نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 بهمن 1397
ساعت 13:00

فاش شدن حجم دیتای Metro Exodus در فروشگاه مایکروسافت

0 از 5

فروشگاه مایکروسافت حدود دو هفته مانده به انتشار بازی Metro Exodus، حجم دیتای بازی را لو داد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کم‌تر از یک ماه مانده به انتشار رسمی بازی Metro Exodus، حجم دیتای این بازی توسط فروشگاه مایکروسافت فاش شده است. این بازی که کمی بیش از دو هفته تا موعد عرضه فاصله دارد، قرار است ۱۵ فوریه برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شود و با توجه به این گزارش، بازیکنان متوجه می‌شوند که چه میزان حجمی را بایستی در هارد دیسک سیستم خود آزاد کنند.

با توجه به اطلاعات بازی در فروشگاه مایکروسافت، حجم Metro Exodus در ایکس‌باکس وان ۵۳٫۴۵ گیگابایت است. با در نظر گرفتن یک رویه سنتی، معمولا حجم دیتای بازی‌های ایکس‌باکس کمی کم‌تر از نسخه‌های PS4 است. در نهایت نسخه PC بازی‌ها نیز معمولا حجمی بیشتر از هر دو این نسخه‌های کنسولی دارد. همچنین با توجه به انتشار زودهنگام حجم دیتا، احتمال ایجاد تغییر در این میزان نیز برای بازی روز عرضه جود دارد. به علاوه نسخه کامپیوتر این بازی براساس گزارش‌ها نیاز به سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارد و در صورتی که مشخصات قطعات کامپیوتر شما در حد و اندازه‌های کارت گرافیک RTX 2080ti و پردازشگرهای نسل نهمی i9 نیست، بهتر است نسخه‌های کنسولی بازی را تجربه کنید.

درباره نسخه کنسولی، سایز آپدیت روز اول نیز بسیار مهم است و نمونه اخیر بازی Fallout 76، که به سرعت دو آپدیت با حجم‌هایی بیشتر از حجم اولیه خود بازی دریافت کرد نیز وجود دارد. هرچند این بازی بعید است که حدود ۱۰۰ گیگابایت رکورد آپدیت روز اول Fallout 76 را بشکند، چون برخلاف آن بازی، Metro Exodus یک بازی جهان‌باز نقش‌آفرینی و با دنیای اشتراکی نیست، ولی باید حجم دیتای بیشتر از مقدار فاش شده توسط فروشگاه مایکروسافت را نیز انتظار داشت. در هر صورت، این بازی با در نظر گرفتن نمایش‌ها و تصاویری که در این مدت از آن منتشر شده، به نظر یک محصول به خوبی پرداخته و پولیش شده است.

بازی Metro Exodus قرار است در روز ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.