نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 آذر 1399
ساعت 18:00

مایکروسافت در صفحه Cyberpunk 2077 پیام هشدار قرار داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت پیام مخصوصی را در صفحه بازی Cyberpunk 2077 در فروشگاه خود منتشر کرده که مضمون آن هشدار درباره کیفیت اجرای بازی در Xbox است.

درحالی که تصور می‌شد پس از عرضه Cyberpunk 2077 طرفداران تا مدت‌ها پیرامون تجربه جذاب و نوآورانه بازی صحبت کنند، شرایط بد فنی این بازی در کنسول‌ها تبدیل به جریان اصلی خبری در اطراف آن شده است. تاکنون سی‌دی پراجکت به خاطر مشکلات فنی این نسخه‌ها عذرخواهی و وعده بازپرداخت هزینه خرید را داده، فروشگاه سونی صفحه مربوطه به آن را فعلا حذف و امکان بازپرداخت هزینه را فراهم کرده و مایکروسافت هم حالا پیام هشدار در صفحه این بازی در فروشگاه خود منتشر کرده است.

مایکروسافت به عنوان مالک پلتفرم‌های ایکس‌باکس، یکی از مقاصد کنسولی بازی Cyberpunk 2077 بود که تعداد زیادی از کاربران و بازیکنان معترض به این بازی را داشته است. این شرکت که اخیرا از فراهم کردن شرایط بهتر برای مرجوع کردن بازی و بازپرداخت هزینه خرید به دارندگان نسخه دیجیتال خبر داده بود، البته برخلاف سونی دست به حذف کردن صفحه بازی از فروشگاه دیجیتالی خود نزده است. علیرغم اینکه صفحه این بازی همچنان در فروشگاه مایکروسافت دیده می‌شود، اخیرا گزارش شده که مایکروسافت حالا یک پیام هشدار در این صفحه قرار داده تا به این ترتیب افرادی که قصد خرید بازی را دارند، مطلع باشند که این بازی در Xbox One درحال حاضر و تا قبل از دریافت آپدیت‌های جدید ممکن است با مشکلات فنی مواجه و تجربه اجرای روان در این پلتفرم را ارائه نکند.

کمپانی سازنده و ناشر بازی یعنی CD Projekt RED، به بازیکنان کنسولی وعده داده بود که دو آپدیت بزرگ برای ژانویه و فوریه 2021 در پیش هستند، که در کنار آپدیت‌های کوچک‌تر، اجرای بازی را در PS4 و Xbox One بهینه و پایدار می‌کند. شرکت در این رابطه گفته که آپدیت‌ها قرار نیست کیفیت بصری و گرافیکی بازی را در حد نسخه PC ارتقا دهند، با این حال مشکلات آزاردهنده فعلی بازی در وضعیت کنونی، بعد از دریافت این بروزرسانی‌ها برطرف می‌شوند.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1399
    نظرها: 18
    تشکر: 3
    تشکرشده: 12
    کنسول‌های بازی:

    من که قید بازی رو روی ps4 زدم تنها راهی که جلوی خودم گذاشتم اینه که روی ps5 در صورتی که بتونم تهیش کنم بازیش میکنم

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.