نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 آذر 1399
ساعت 15:00

دریافت تعدادی پوسته جدید برای Ghost Of Tsushima: Legends

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Sucker Punch از عرضه تعدادی لباس و پوسته با تم فرنچایزهای پلی‌استیشن، برای شخصیت‌های Ghost Of Tsushima: Legends خبر داده است.

سال 2020 گرچه برای گیمرها به معنای شمارش معکوس عرضه کنسول‌های جدید بازی بود، با این حال به خصوص در نیمه اول سال تعدادی بازی بزرگ و باکیفیت برای کنسول‌های نسل هشتمی هم منتشر شد. یکی از این بازی‌ها که موفقیت بزرگ مالی هم برای سونی محسوب می‌شود، Ghost Of Tsushima محصول جدید استودیو ساکر پانچ بوده است. پیرامون این بازی، ساکر پانچ از همان دوره اولیه عرضه به خوبی نشان داد که همچنان به ادامه پشتیبانی فعال از این عنوان متعهد است. این شرکت تعداد زیادی آپدیت محتوایی و همچنین یک حالت چندنفره مجزا عرضه کرد و در طول این مدت، موارد مختلفی نظیر پوسته، المان‌های جدید گیم‌پلی، بخش کو آپ و raid و ... نیز به آن اضافه کرده است.

در ارتباط با Ghost Of Tsushima: Legends که به نوعی حالت چندنفره جامع بازی درنظر گرفته می‌شود، Sucker Punch اخیرا از اضافه شدن تعدادی پوسته و لباس خبر داده که مضمون آن‌ها در ارتباط با فرنچایزهای پلی‌استیشن هستند. بر این اساس لباس‌های جدیدی با تم God of War، Horizon: Zero Dawn، Bloodborne و Shadow of the Colossus در آپدیت اخیر به بازی اضافه شد که ظاهر کاراکترهای بازی را تغییر می‌دهند. گفتنی است که همه این عناوین از فرنچایزهای پرفروش و محبوب پلی‌استیشن هستند و ایده وارد شدن المان‌های ظاهری این عناوین به دنیای ژاپن فئودال در نوع خود جالب توجه است.

بازی Ghost of Tsushima، درحال حاضر به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.