نویسنده: م.حافظ شنبه، 20 آبان 1396
ساعت 12:16

خلاصه نقد و بررسی و امتیازات بازی Need for Speed Payback

3 از 5

نمرات بازی Need for Speed Payback مأیوس کننده است

بازی Need for Speed Payback دیروز مورخ 10 نوامبر 2017 (برابر با 19 آبان 1396) عرضه شد و هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است. به جز یک سری لحظات سرگرم کننده و جذاب، این بازی مشکلات جدی به همراه دارد. در نقد و بررسی این عنوان در وبسایت خبری GameSpot امتیاز 5 از 10 به آن اعطا شده است.

در اینجا ما خلاصه ای از نقد و بررسی ها و امتیازات بازی Need for Speed Payback را از دید وبسایت های معتبر جمع آوری کرده ایم که می‌توانید مشاهده کنید.

•    عنوان: Need for Speed Payback
•    سازنده: استودیوی Ghost Games
•    ناشر: کمپانی Electronic Arts
•    پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
•    تاریخ عرضه: 10 نوامبر 2017 (برابر با 19 آبان 1396)
•    ژانر: ریسینگ
•    قیمت: 60 دلار ایالات متحده / 60 یورو / 100 دلار استرالیا

وبسایت GameSpot: امتیاز 5 از 10

«بازی Need for Speed Payback دارای مسابقاتی بسیار معمولی است که تنها با تمرکز بر روی grinding (به چالش کشاندن گیمر) سعی در بزرگ کردن و تقویت این مسابقات دارد. سیستم کنترل و هندلینگ ساده این بازی تا حدودی سرگرم کننده است اما باز هم در مقایسه با مشکلات و عیب های این بازی کافی نیست. همچنین در بسیاری از لحظات مهیج بازی، حس بی میلی و کسل کننده وجود دارد و نا امیدی و بیزاری کلی در تمام قسمت های بازی نفوذ کرده است. این بازی کاملاً مأیوس کننده است.»

وبسایت IGN: امتیاز 5.9 از 10

«بازی Need for Speed Payback یک بازی مسابقه ای شایسته و بزرگ بوده اما به خاطر سیستم آپگرید نادرست، تعقیب های خطی پلیس، دیالوگ های خیلی بد و مراحل اکشن سطحی، کاملاً مأیوس کننده است. این بازی به ظاهر خوب و با زرق و برق است اما یک شکست به حساب می‌آید.»

وبسایت Eurogamer: بدون امتیاز

«برای استودیوی Ghost Games (سازنده این بازی) اظهار تأسف می‌کنیم. به نظر می‌رسد که این استودیوی با استعداد پس از رونمایی نویدبخش عنوان Need For Speed Rivals در سال 2012 متحمل یک سری فشارها شده است. بازی های این سری زیر دست این استودیو مراحل نزولی را طی کرده و از موفقیت به شکست رسیده اند.»

وبسایت US Gamer: امتیاز 3 از 5

«سری Need for Speed باز هم با یک شکست دیگر مواجه شد و یک بخش ناقص دیگر ارائه کرد. هنگامی که فقط در حال رانندگی در محیط این بازی باشید خوب است. سیستم پیشرفت بازی، grinding (به چالش کشاندن گیمر) را تقویت کرده و داستان اصلی بازی مشابه یک فیلم سطح B است و درواقع لذت ریسینگ را ندارد.»

وبسایت GamesRadar: امتیاز 3.5 از 5

«بازی Need for Speed Payback در هسته خود دارای یک داستان درخشان است. این بازی به سبک یک فیلم اکشن خیالی است. از همه تعقیب های ماشینی لذت خواهید برد. این بازی به خاطر افزودن عناصر نقش آفرینی به یک عنوان ریسینگ و در دسترس نبودن بهترین ماشین ها، امتیاز نمی‌گیرد.»

وبسایت Trusted Reviews: امتیاز 3 از 5

«در هنگام مسابقه، رانندگی و تعقیب، به نظر می‌رسد که بازی Need for Speed Payback یک بازی ریسینگ خوب در قالب Need for Speed کلاسیک باشد. این عنوان دارای زرق و برق و هندلینگ (کنترل) بازی هایی چون Forza: Horizon نیست اما به خاطر تنوع، سرعت و هیجانش امتیاز می‌گیرد. Need for Speed هیچ گاه بهترین سری ریسینگ نبوده است اما بازی های آن قبلاً بعنوان سرگرم کننده ترین بازی ها به شمار می‌رفتند. عنوان Payback خیلی با آنها فاصله دارد.»

وبسایت Forbes: امتیاز 6.5 از 10

«از یک طرف عنوان NFSP خیلی شبیه یک فیلم دارای بازیگران سطح b و نمایشنامه بد است. از طرفی دیگر تا حدودی سرگرمی های بسیار ساده وجود دارد. اگرچه مشخص است که این بازی بسیار سعی کرده که چیزهای زیادی را به یکباره انجام دهد. اما متأسفانه در همه مراحل شکست خورده است.»

م.حافظ | اخبار | 11/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.