نویسنده: فرشاد دوشنبه، 15 آبان 1396
ساعت 21:11

چرا قابلیت Microtransactions در بازی Need For Speed Payback وجود دارد؟

5 از 5

سازنده Need For Speed Payback از علت وجود قابلیت Microtransactions در این بازی می‌گوید

جعبه‌های لوت و «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransactions) موضوعات بحث برانگیزی در صنعت بازیسازی هستند؛ برخی حضور این قابلیت‌ها را در بازی‌ها اجتناب‌ناپذیر می‌دانند اما برخی دیگر آن‌ها را قابلیت‌هایی جهت سوء استفاده مالی شرکت‌های بازیسازی از بازیکنان می‌خوانند.

«مارکوس نیلسون» (Marcus Nilsson) به عنوان تهیه کننده اجرایی استودیوی Ghost Games اخیراً در مصاحبه‌ای با Glixel جزئیاتی را در مورد بازی Need For Speed Payback ارائه کرده است؛ او در ارتباط با علت وجود قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای در بازی Need For Speed Payback اعلام کرد:

پروسه ساخت بازی‌ها از هر زمان دیگری گران‌تر شده است. دنیای بازی‌ها در حال تغییر است و بازی‌ها در مدت زمان طولانی توسط بازیکنان استفاده می‌شوند. سرگرمی مهم است اما چگونه می‌توان تجارب طولانی مدتی را به بازیکنان ارائه نمود؟

پیدا کردن راه حلی که مورد رضایت همه افراد باشد سخت است. ما بازی‌های ساخته شده را به قیمت 60 دلار می‌فروشیم اما برخی فکر می‌کنند که ارزش آن‌ها 40 دلار است. بازی که آن را خریداری می‌کنید چه ارزشی دارد؟ بازی‌هایی نظیر GTA 5 و GTA Online در مقابل The Last of Us قرار دارند که از طریق آن‌ها قادرید بیش از 10 ساعت بازی کنید؛ چگونه می‌توان این را ارزش گذاری کرد؟

گرچه آقای نیلسون به گران‌تر شدن پروسه ساخت بازی‌ها اشاره داشته است اما برخی بررسی‌ها نشان داده‌اند که شرکت‌های بازیسازی در سال‌های اخیر به روش‌هایی جهت کاهش هزینه تمام شده ساخت یک عنوان دست یافته‌اند.

فرشاد | اخبار | 06/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.