نویسنده: فرشاد دوشنبه، 15 آبان 1396
ساعت 20:05

فعلاً نسخه بازسازی شده‌ای برای Warcraft 3 و Diablo 2 در کار نخواهد بود

0 از 5

بدلیل مشکلات دو بازی Warcraft 3 و Diablo 2، انتظار نسخه بازسازی شده‌ی آن‌ها را به این زودی نداشته باشید

در نمایشگاه «بلیزکان 2017» (BlizzCon 2017) شاهد ارائه اخباری بودیم که برای طرفداران رضایت‌بخش بودند اما با این وجود وضعیت نسخه بازسازی شده دو بازی Diablo 2 و Warcraft 3 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ این در حالی است که تقاضای زیادی از سوی طرفداران جهت ساخت نسخه‌های بازسازی شده دو بازی گفته شده وجود دارد و اگر قرار باشد گروهی در استودیوی بلیزارد دست به این کار زنند، گروه Classic Games خواهند بود.

Peter Stilwell به عنوان تهیه کننده ارشد Classic Games اخیراً در صحبت با PCGamesN اعلام کرده است که بدلیل وجود مشکلاتی در نسخه‌های اصلی دو بازی Diablo 2 و Warcraft 3، در حال حاضر امکان ساخت نسخه بازسازی شده‌ی آن‌ها وجود ندارد.

Stilwell در بخشی از صحبت‌های خود اعلام نمود:

کار بر روی نسخه بازسازی شده StarCraft بخوبی پیش رفت اما در حال حاضر زمانی که انجمن‌های Warcraft 3 را مطالعه کنید یا با طرفداران آن صحبت کنید، متوجه قدیمی بودن نقشه‌های آن خواهید شد؛ در این بازی نقشه‌های زیادی وجود دارند که عالی نیستند و درخواست‌های زیادی پیرامون نقشه‌های جدید وجود دارد.

در نتیجه تا زمانی که مشکلات موجود در نسخه‌های اصلی دو بازی ذکر شده برطرف نشوند، سازنده بازی بر روی نسخه بازسازی شده‌ی آن‌ها کار نخواهد کرد، مشکلاتی که بنظر نمی‌رسد به این زودی مرتفع گردند.

فرشاد | اخبار | 06/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.