نویسنده: فرشاد جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 14:19

زمان انتشار بازی This is the Police برای نینتندو سوئیچ اعلام شد

5 از 5

بازی This is the Police بصورت فیزیکی و دیجیتالی در اواخر سال جاری برای نینتندو سوئیچ در دسترس خواهد بود

بازی This is the Police استودیوی «ویپی» (Weappy) و «تی‌اچ‌کیو نوردیک» (THQ Nordic) در سبک استراتژیک ماجراجویانه در ماه‌های پیش‌رو برای کنسول نینتندو سوئیچ بصورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ناشر و سازنده بازی اعلام کردند که نسخه دیجیتالی بازی This is the Police در تاریخ 2 آبان ماه در ای‌شاپ کنسول سوئیچ و نسخه فیزیکی آن نیز از تاریخ 14 آذر ماه در فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود.

براساس اعلام تی‌اچ‌کیو نوردیک، بازی This is the Police با درجه بندی سنی M برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. این اولین بازی تی‌اچ‌کیو نوردیک نیست که با چنین درجه بندی سنی برای کنسول شرکت نیتندو منتشر می‌شود، بازی Sine Mora EX نیز تاریخ عرضه‌ای برای انتشار برروی کنسول سوئیچ دریافت کرده است.

بازی This is the Police بازیکنان را در نقش Jack Boyd قرار خواهد داد، یک رئیس پلیس فاسد که باید در 180 روز (پیش از بازنشستگی) 500 هزار دلار پول بدست آورد. جمع آوری این پول با اتخاذ تصمیمات سختی جهت تکمیل وظایف هر روز انجام خواهد شد. این بازی تاکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر شده است.

فرشاد | اخبار | 13/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.